تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
3

انجام بیش از ۱۲۰۰ بازرسی از کارگاههای هرمزگان

  • کد خبر : 19405
  • 12 تیر 1399 - 11:39
انجام بیش از ۱۲۰۰ بازرسی از کارگاههای هرمزگان
رئیس بازرسی کار اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی هرمزگان گفت: در راستای نظارت دقیق بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی در مقابله با شیوع ویروس کرونا در کارگاههای استان و لزوم حفظ و صیانت از نیروی کار، 1200 بازرسی از بنگاههای استان انجام شده است.

به گزارش هرمزگان امروز: “فریبا بهزادی افزود: محیط‌های کاری شرکت‌ها و کارخانه های استان با بازرسی و نظارت مستمر بازرسان کار این اداره کل و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی رصد می‌شوند.

وی اظهارداشت: بازرسان کار این اداره کل در راستای وظایف خود در بازرسی از بنگاهها نیز تذکرات شفاهی و کتبی در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی و پیشگیری از بیماری کرونا انجام داده اند.

به گفته ی بهزادی، این اداره کل اقدامات دیگری از جمله تهیه وسایل حفاظت فردی و بهداشتی بازرسان کار، تدوین دستورالعمل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و ابلاغ به کلیه کارگاهها، صدور ابلاغیه برای کارگاهها، مکاتبه با کلیه واحدهای صنعتی استان در خصوص اقدامات پیشگیرانه شیوع ویروس کرونا، پیگیری رفع نواقص کارگاهها، اخذ گزارش از کارگاهها در خصوص افراد درگیر با ویروس کرونا انجام داده و در حال حاضر نیز تمامی مکاتبات، صورتجلسات کمیته های حفظت فنی و بهداشت کار و گزارشات حوادث را از طریق آدرس الکترونیکی bazrasi_kar@yahoo.com پیگیری می کند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=19405
  • منبع : روابط عمومی سازمان اداره کل تعاون .کارو رفاه اجتماعی
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.