تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
9

انتصاب سرپرست مدیریت مرکز آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری استان هرمزگان

  • کد خبر : 570
  • 31 مرداد 1395 - 10:20
انتصاب سرپرست مدیریت مرکز آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری استان هرمزگان

با استعانت از درگاه ایزد منان و نظر به تخصص، تعهد، دانش و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این ابلاغ و با حفظ پست سازمانی به سمت « سرپرست مدیریت مرکز آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری» این سازمان منصوب می شوید.

به گزارش هرمزگان تودی با صدور حکمی از سوی صالح دریانورد رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان هرمزگان آقای علی سعیدی به عنوان سرپرست مرکز آموزش و پژوهشهای توسعه آینده نگری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان هرمزگان منصوب و از تلاشهای سرکار خانم  مهین عسکری مدیرکل پیشین این مرکز تشکر و قدردانی شد.

در متن این حکم خطاب به علی سعیدی آمده است:

با استعانت از درگاه ایزد منان و نظر به تخصص، تعهد، دانش و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این ابلاغ و با حفظ پست سازمانی به سمت « سرپرست مدیریت مرکز آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری»  این سازمان منصوب می شوید.

انتظار می رود در پیگیری و اجرای امور مربوط به؛ اجرای سیاست ها و خط مشی های آموزشی کارکنان دولت در سطح استان براساس سیاست های اعلام شده از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و استان، نظارت بر حسن اجرای کلیه برنامه ها و فعالیت های آموزشی و پژوهشی در سطح استان، تلاش در جهت جلب همکاری صاحب نظران و اندیشمندان علمی در سطح استان و کشور، مطالعه و بررسی به منظور شناسایی نیازهای پژوهشی خاص استان با هماهنگی معاونت های سازمان و سایر وظایف محوله آن حوزه همت گمارید.

امید است با همکاری و هماهنگی کلیه مدیران و بهره گیری از استعدادها و توانمندیهای نیروهای لایق آن حوزه و با پشتکار و رعایت اعتدال گرایی، عقلانیت و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در انجام وظایف محوله و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و پیروز باشید.

 

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=570

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.