تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
1

امید آفرینی در هفته دولت، باید پررنگ تر از همیشه دنبال شود

  • کد خبر : 7705
  • 02 شهریور 1398 - 11:38
امید آفرینی در هفته دولت، باید پررنگ تر از همیشه دنبال شود

امام جمعه بندرعباس گفت: امید آفرینی در هفته دولت ، باید پررنگ تر از همیشه و به عنوان یک هدف دنبال شود .

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز خلیج فارس، حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده در خطبه های نماز جمعه بندرعباس افزود : انعکاس دستاوردها در هفته دولت هم آگاهی عمومی را افزایش می دهد و هم سبب می شود تا دولتمردان نقاط ضعف را بهتر دریافته و برای تقویت نقاط قوت بکوشند .

خطیب جمعه بندرعباس با برشمردن مزایای سرمایه گذاری و لزوم حمایت از بخش خصوصی گفت : مدیران باید موانع این مسیر را برداشته و برای جذب سرمایه گذار تسهیلات لازم را فراهم آورند .

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده با ترسیم چرخه تولید تا مصرف و اهمیت حذف واسطه ها افزود: هم اینک وجود دلالان و واسطه ها بین تولید کننده و مصرف کننده باعث افزایش قیمت ها و در نتیجه ضرر تولید کننده و مصرف کننده می شود .

خطیب جمعه بندرعباس به دواطلبان احتمالی برای حضور در انتخابات اسفند ماه توصیه کرد حتماً قوانین مربوط را رعایت کنند .

امام جمعه بندرعباس با تبیین مناسبت های تقویمی از جمله روز پزشک ، کار این قشر را برای حفظ و ارتقای سلامت جامعه مهم دانست و گفت : راه اندازی مراکز تخصصی درمانی افزایش پایگاههای امدادی در جاده ها و تجهیز اورژانس ها از نیاز های بخش بهداشت و درمان هرمزگان است .

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده به روز خانواده اشاره کرد و افزود: آموزش به مادران برای دستیابی برای اهداف رشد جمعیت و تکریم بازنشتگان را از مواردی دانست که باید مسئولان و مدیران مربوط برای انجام آن برنامه ریزی کنند .

وی در پایان با اشاره به سفر خود به منطقه کوشای احمدی افزود: لزوم توجه به جاده ها ، ساخت مدرسه های شبانه روزی و اشتغال زایی و توسعه زیرساخت های کشاورزی از مهمترین نیاز های این منطقه است و مسئولان استان باید برای رفع مشکلات این منطقه تلاش بیشتری کنند .

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=7705

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.