تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
2

امکان دریافت گواهی عدم سوء پیشینه در کمتر از یک ساعت

  • کد خبر : 9493
  • 03 مهر 1398 - 13:32
امکان دریافت گواهی عدم سوء پیشینه در کمتر از یک ساعت

معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری استان هرمزگان با اعلام خبر افتتاح همزمان چهار دفتر خدمات الکترونیک قضایی در غرب این استان اظهارداشت: در پی افتتاح این دفاتر جدید، تعداد دفاتر خدمات قضایی در هرمزگان به ۲۲ عدد رسیده است .

به گزارش هرمزگان امروز: آیین افتتاح و راه اندازی ۴ دفتر جدید خدمات الکترونیک قضایی در غرب استان هرمزگان با حضور معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری استان ، رؤسای دادگستری شهرستان های بستک ، بندرلنگه ، پارسیان و جمعی از مسئولین قضایی و اجرایی برگزار شد.

مجتبی قهرمانی معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری استان هرمزگان با اعلام خبر افتتاح همزمان چهار دفتر خدمات الکترونیک قضایی در غرب این استان اظهارداشت: با افتتاح این دفاتر جدید، تعداد دفاتر الکترونیک قضایی در هرمزگان به ۲۲ عدد رسیده است .

وی اظهارداشت: دفاتر الکترونیک قضایی جدید در شهرهای لمزان ، کوخرد ، جناح و پارسیان افتتاح و راه اندازی شد و ضمن کارآفرینی برای تعدادی از اهالی این شهرها ، موجبات تسریع در روند رسیدگی های قضایی مردم را فراهم خواهد ساخت.

قهرمانی تصریح کرد:این دفاتر با هدف دسترسی مردم به تسهیلات نوین قضایی، صرفه جویی در وقت و هزینه ها و تحقق عدالت آسان برای عموم شهروندان راه اندازی شده اند.

این مقام مسئول یادآور شد : در این دفاتر ۲۲ خدمت قضایی ارائه می شود که مهمترین آنها امکان ارتباط و دسترسی به مراجع قضایی سراسر کشور و ثبت انواع دادخواست و شکایات می باشد.

قهرمانی تصریح کرد: با گسترس زیرساخت ها به زودی پنج دفتر خدمات الکترونیک دیگر نیز در اقصی نقاط استان هرمزگان شروع به فعالیت خواهند کرد.

معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری کل هرمزگان همچنین اعلام کرد : برای دریافت گواهی عدم سوپیشینه دیگر نیاز به مراجعه به محاکم قضایی، دادسرا و یا آگاهی نیست و تنها با ارائه کارت ملی در دفاتر خدمات الکترونیک در کمتر از یک ساعت این گواهی صادر می شود.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=9493

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.