تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
2

افزایش مسئولیت‌ها نسبت به تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس

  • کد خبر : 9487
  • 03 مهر 1398 - 12:59
افزایش مسئولیت‌ها نسبت به تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس

شهردار بندرعباس به همراه مدیران مناطق یک و دو شهری در آستانه آغاز لیگ برتر بسکتبال کشور در دیدار با بازیکنان و کادر فنی تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس، حمایت همه‌جانبه خود را از این تیم ابراز کرد.

به گزارش هرمزگان امروز: عباس امینی زاده در این دیدار بیان کرد: تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس از لحاظ فنی بسیار پویا است و توانسته با اقتدار طی دو سال پس از تشکیل به لیگ برتر کشور صعود کند.

وی افزود: با صعود این تیم به لیگ برتر کشور قطعاً مسئولیت‌ها در خصوص این تیم افزایش یافته است و بازیکنان و کادر فنی باید بیش‌ازپیش شایستگی‌های خود را به اثبات برسانند.

امینی زاده ادامه داد: امیدواریم باز هم شاهد موفقیت‌ها و افتخارآفرینی‌های تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس باشیم و این افتخارآفرینی‌ها تداوم داشته باشد و حضور موفقیت‌آمیز شهرداری در لیگ برتر کشور را شاهد باشیم.

وی تصریح کرد: با وجود شما بازیکنان و کادر فنی پر توان این تیم انسجام و انضباط تیمی لازم را دارد و این شاکله در ترغیب برای حمایت بیشتر ما را امیدوارتر می‌کند.

شهردار بندرعباس اضافه کرد: این تیم سرمایه همه ما، شهر بندرعباس و تمام اعضای تیم است و نتیجه حاصله سازنده آینده همه‌مان است و شما اعضای تیم در نمایش این شایستگی‌ها نقش اساسی را عهده‌دار هستید.

وی در پایان با اعلام حمایت همه‌جانبه خود از این تیم، گفت: باید هرچه بیشتر به سمت استانداردها برویم و در اولین گام در لیگ برتر بسکتبال کشور بتوانیم نتایج شایسته‌ای را کسب کنیم.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=9487

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.