تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
5

افزایش سواد رسانه‌ای جنگ روانی دشمن را خنثی می‌کند

  • کد خبر : 6638
  • 17 مرداد 1398 - 8:55
افزایش سواد رسانه‌ای جنگ روانی دشمن را خنثی می‌کند

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: وجود سواد رسانه‌ای در جامعه موجب بی نتیجه ماندن جنگ روانی دشمن می‌شود.

سردار رمضان شریف در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار در ستاد نیروی دریایی سپاه در بندرعباس افزود: در چند سال گذشته دشمن سعی کرده است با استفاده از قدرت رسانه‌ها موجی از نا امیدی در جامعه ایجاد کند، اما خوشبختانه اکنون با نمایش اقتدار نیرو‌های مسلح و ایستادگی و مقاومت مردم این توطئه دشمنان نقش بر آب شده است.
وی با اشاره به قدرت رسانه‌ها در جهت دهی به افکار عمومی گفت: استکبار جهانی به ویژه آمریکایی‌ها در چند سال گذشته با افزایش تهدید‌های نظامی خواستند موجب ایجاد نارضایتی در جامعه ما شوند، اما با سرنگونی پهباد آمریکایی و توقیف نفتکش انگلیسی همه فهمیدند که قدرت آن‌ها پوشالی است.
وی افزود: اکنون خوشبختانه با مقاومت مردم تحریم‌ها بی اثر شده است و مشکل بزرگی در کشور وجود ندارد هرچند که نمی‌شود منکر وجود مشکلات لحظه‌ای در کشور شد.
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اگر می‌خواهیم در مسیر عزت و سربلندی گام برداریم باید در مقابل تهدید‌ها و فشار‌ها مقاومت و ایستادگی کنیم.
سردار رمضان شریف با اشاره به خدمات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شرایط تحریم افزود: ساخت پالایشگاه ستاره خلیج فارس و فاز‌های ۱۵ و ۱۶ پارس جنوبی نمونه‌ای از فعالیت‌های سپاه در جهت رسیدن به اهداف اقتصاد مقاومتی و رونق تولید است.
با تبریک روز خبرنگار از همه فعالان رسانه‌ای خواست برای گام برداشتن در مسیر منافع ملی، تاریخ انقلاب اسلامی ایران را به درستی مطالعه کنند.
در پایان این مراسم از ۱۵ خبرنگار و فعال رسانه‌ای هرمزگان تجلیل شد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=6638

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.