تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
4

افزایش ارائه خدمات از طریق دولت الکترونیک در هرمزگان

  • کد خبر : 20539
  • 05 مرداد 1399 - 9:49
افزایش ارائه خدمات از طریق دولت الکترونیک در هرمزگان
استاندار هرمزگان بر ضرورت افزایش ارائه خدمات از طریق دولت الکترونیک توسط دستگاه‌های اجرایی استان هرمزگان تاکید کرد.

به گزارش هرمزگان امروز: دکتر فریدون همتی در نشست شورای راهبری توسعه مدیریت استان هرمزگان با تاکید بر ضرورت افزایش ارائه خدمات از طریق دولت الکترونیک توسط دستگاه‌های اجرایی، عنوان کرد: برخی دستگاه‌های اجرایی در هرمزگان اقدامات خوبی را در این زمینه انجام داده‌اند، از جمله شرکت آب و فاضلاب که در حال حاضر ۲۲ خدمت را از طریق سامانه الکترونیکی و بدون نیاز به مراجعه حضوری مردم ارائه می دهد.

وی ادامه داد: تامین اجتماعی استان نیز ۴۰ خدمت الکترونیکی را از طریق سامانه ارائه می‌دهد که مردم می‌توانند به صورت غیر حضوری از این خدمات استفاده کنند.

استاندار هرمزگان افزود: سازمان همیاری شهرداری های استان نیز سامانه‌ای را جهت ارائه خدمات الکترونیکی شهرداری ها طراحی کرده که در حال حاضر به صورت پایلوت در شهرداری بندرخمیر در حال اجرا است و امیدواریم تا هفته دولت سال جاری آماده رونمایی شود.

همتی تصریح کرد: در مجموع ۲۳۶ خدمت توسط شهرداری‌ها ارائه می‌شود که مردم بیشتر برای دریافت ۱۰۰ خدمت به شهرداری ها مراجعه حضوری دارند و با راه اندازی این سامانه در همه شهرداری های استان، این خدمات به صورت غیرحضوری و الکترونیکی به مردم ارائه می‌شود.

وی گفت: توسعه دولت الکترونیک، افزایش شفافیت، سلامت اداری، سرعت در ارائه خدمات و کاهش تردد مردم را در پی دارد.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی با اطلاع رسانی گسترده، آموزش های لازم را جهت دریافت خدمات به صورت غیر حضوری و الکترونیکی به مردم ارائه دهند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=20539

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.