تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
3

افتتاح چهار پروژه مهم درمانی با حضور استاندار هرمزگان و وزیر بهداشت

  • کد خبر : 14529
  • 16 بهمن 1398 - 10:31
افتتاح چهار پروژه مهم درمانی با حضور استاندار هرمزگان و وزیر بهداشت

همزمان با چهارمین روز ایام الله دهه مبارک فجر، چهار پروژه مهم درمانی در استان هرمزگان با حضور دکتر فریدون همتی استاندار هرمزگان و دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح شد.

به گزارش هرمزگان امروز: در این روز ابتدا، سه فروند شناور آمبولانس دریایی با حضور استاندار هرمزگان و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در بندر شهید رجایی بندرعباس افتتاح و به بهره‌برداری رسیدند.

این آمبولانس های دریایی با دارا بودن امکانات و تجهیزات کامل جهت رسیدگی اورژانسی به بیماران، در آب های خلیج فارس و جزایر استان هرمزگان مورد استفاده قرار می‌گیرند.

در ادامه بخش سی تی اسکن بیمارستان فارابی شهرستان بستک، با حضور استاندار هرمزگان و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، افتتاح شد.

این بخش با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد تومان و زیربنای ۶۰۰ متر مربع با مشارکت خیرین احداث شده است.

همچنین پروژه توسعه اورژانس بیمارستان شهدای شهرستان بندرلنگه، با حضور استاندار هرمزگان و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به بهره‌برداری رسید.

این پروژه شامل ۲۹ تخت اورژانس و سایر تجهیزات و امکانات است که با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد تومان و زیربنای هزار و ۲۰۰ متر مربع با مشارکت خیرین ساخته شده است.

عملیات اجرایی پروژه توسعه بیمارستان تخصصی شهدای شهرستان بندرلنگه نیز با حضور استاندار هرمزگان و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، آغاز شد.

پروژه توسعه اورژانس بیمارستان نیاپور بندرخمیر نیز به بهره‌برداری رسید.

این اورژانس دارای ۱۴ تخت شامل ۱۲ تخت بستری و مراقبت ویژه و ۲ تخت ایزوله می باشد و ۶۰۰ مترمربع زیربنا دارد و برای ساخت آن اعتباری حدود ۲ میلیارد و ۱۷۷ میلیون تومان هزینه شده است.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=14529

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.