تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
5

افتتاح و تأمین آب آشامیدنی ۲۲ روستا در هفته دولت

  • کد خبر : 612
  • 01 شهریور 1395 - 12:24
افتتاح و تأمین آب آشامیدنی ۲۲ روستا در هفته دولت

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان دستاوردهای دولت تدبیر و امید در استان هرمزگان را چشمگیر دانست و افزود: مردم این منطقه شاهد تحقق موفقیت‌های ارزشمند دولت در عرصه‌های مختلف هستند و هفته دولت بهترین فرصت تحکیم ارتباط مردم و دولت است.

به گزارش هرمزگان تودی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان از افتتاح و تأمین آب آشامیدنی ۲۲ روستا با جمعیتی بالغ‌بر ۱۹ هزار نفر در هفته دولت خبر داد.مهندس عبدالحمید حمزه پور بیان کرد: هفته دولت تبلور مدیریت، خدمتگزاری و وفاداری و از طرف دیگر قدرشناسی و همراهی مردم است.وی با اشاره به اینکه دولت برآمده از آرای مردم است و به مردم تعلق دارد و باید برنامه‌ها و فعالیت‌های دولت را در این هفته که متعلق به مردم است به آن‌ها گزارش داد افزود: هفته دولت فرصت مناسبی برای ارائه عملکرد دستگاه‌های اجرایی در قالب کارنامه درخشان خدمات دولت یازدهم به‌منظور اطلاع‌رسانی به مردم است.

این مقام مسئول بابیان ویژگی‌های شهیدان گران‌قدر رجایی و باهنر، مردمی بودن، ساده زیستی، عشق به خدمت، توجه به رضای خدا در انجام امورات و خستگی‌ناپذیری را رمز ماندگاری یاد و خاطره شهدای دولت دانست، تصریح کرد: نقش مردم در حمایت از نظام و مسئولان همواره توطئه‌های دشمنان را خنثی و نقش بر آب کرده و همچنان که پس از پیروزی انقلاب در هشت سال دفاع مقدس و در تهدیدات و جنگ نرم و در تهاجمات فرهنگی و تحریم‌ها مردم در همه صحنه‌ها پشتوانه نظام بوده‌اند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان دستاوردهای دولت تدبیر و امید در استان هرمزگان را چشمگیر دانست و افزود: مردم این منطقه شاهد تحقق موفقیت‌های ارزشمند دولت در عرصه‌های مختلف هستند و هفته دولت بهترین فرصت تحکیم ارتباط مردم و دولت است.

مهندس حمزه پور در بخش دیگری از سخنان خود در رابطه با پروژه‌های هفته دولت این شرکت بیان کرد: در راستای ایجاد و فراهم کردن ساختارهای زیر بنایی آبرسانی و تأمین آب آشامیدنی بهداشتی روستاها از محل اعتبارات استانی و ملی عملیات اجرایی آبرسانی و بهره‌برداری به ۲۲ روستای هرمزگان انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: این پروژه‌ها با هزینه‌ای معادل ۱۸۶ میلیارد ریال و جمعیتی بالغ‌بر ۱۹ هزار نفر انجام و مشکل تأمین آب آشامیدنی این روستاها مرتع می‌شود.

این مقام مسئول خاطرنشان ساخت: پروژه هایی که در این هفته مورد افتتاح و بهره برداری قرار میگیرند در روستاهای شهرستان های میناب، بشاگرد، رودان، پارسیان، قشم و حاجی آباد است.

مهندس حمزه پور در پایان یاداور شد: آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵۰ پروژه آبرسانی مشتمل بر ۶۵۰ روستا با جمعیتی بالغ‌بر ۴۵۰ هزار نفر با اعتباری معادل ۷۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و صندوق توسعه ملی در سطح روستاهای استان یکی از اقدامات مهم و اساسی درزمینهٔ رفع مشکلات آب آشامیدنی روستاهای استان است.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=612

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.