تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
5

اعزام ۲۰۹۲ مددجو به اردوی های زیارتی و آموزشی

  • کد خبر : 9895
  • 09 مهر 1398 - 10:48
اعزام ۲۰۹۲ مددجو به اردوی های زیارتی و آموزشی

دو هزار و ۹۲ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان هرمزگان به اردوهای زیارتی و آموزشی اعزام شدند.

به گزارش هرمزگان امروز؛ عیسی زارعی، معاون فرهنگی کمیته امداد هرمزگان در این خصوص اظهار داشت: اردوهای زیارتی و آموزشی باهدف ایجاد فضای آموزشی و تربیتی برای مددجویان برگزار می‌شود.

زارعی گفت: طی شش‌ماهه نخست امسال دو هزار و ۹۲ نفر از مددجویان تحت حمایت در این استان به اردوهای زیارتی و آموزشی اعزام شدند.که از این تعداد ، یک هزار و ۸۰۳ نفر به مشهد مقدس و قم ، تعداد۲۸۶ نفر نیز به اردوهای آموزشی درون استانی و تعداد سه نفر به عتبات عالیات اعزام شدند.

معاون فرهنگی کمیته امداد به تأثیرگذاری برنامه‌های فرهنگی بر سبک زندگی و توانمندسازی اشاره کرد و افزود: اردوهای زیارتی یک الگوسازی مناسب در تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی است، با توجه به لزوم اجرایی شدن بیانیه گام دوم انقلاب ، برگزاری این اردو ها می تواند یکی از راه‌های اصلی آشنایی جوانان با دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران از طریق تبیین وتشریح بیانیه گام دوم باشد .

زارعی گفت: اردوهای زیارتی و آموزشی باهدف ایجاد فضای آموزشی و تربیتی برای زنان سرپرست خانوار، دانش آموزان، دانشجویان، نوعروسان، سالمندان و دختران در آستانه ازدواج برگزار می شود.

معاون فرهنگی کمیته امداداستان هرمزگان به نقش موثر مشارکت خیران در اعزام مددجویانی که تاکنون به مشهد مقدس اعزام نشده‌اند اشاره و گفت: نیکوکاران، اشخاص حقوقی و حقیقی می‌توانند از طریق شماره گیری کد #۰۷۶*۸۸۷۷* در اقصی نقاط کشور با انتخاب گزینه شوق زیارت در این برنامه معنوی به میزان دلخواه مشارکت نمایند

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=9895

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.