تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
3

اعزام ٢٠٠ نفر از مستمری بگیران هرمزگانی به مشهد مقدس

  • کد خبر : 1383
  • 26 مهر 1395 - 10:40
اعزام ٢٠٠ نفر از مستمری بگیران هرمزگانی به مشهد مقدس

مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان از اجرای طرح کرامت رضوی و اعزام مستمری بگیران به مشهد مقدس نیز سخن به میان آورد و خاطرنشان کرد: در سال گذشته ٢٠٠ نفر از مزایای این طرح برخوردار شدند.

به گزارش هرمزگان تودی مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان از برنامه ریزی های صورت گرفته به منظور اجرای طرح کرامت رضوی و اعزام ٢٠٠ نفر از مستمری بگیران این استان به مشهد مقدس طی مهرماه جاری خبر داد.سیدفاضل حیدری بلوکی با اعلام اینکه مستمری بگیران بیش از ٧ درصد از جمعیت حدود ٩٠٠ هزار نفری هرمزگانی های تحت پوشش تامین اجتماعی در استان هرمزگان را تشکیل می دهند، اظهار داشت: در حال حاضر ۶۶هزار و ٨۶٩ نفر مستمری بگیر تحت پوشش این سازمان در استان هرمزگان هستند که تعداد آنها نسبت به سال گذشته ٩ درصد افزایش داشته است.

وی از افزایش ١۴ درصدی حقوق مستمری بگیران در سال ٩۵ خبر داد و افزود: مبلغ مابه التفاوت حقوق مستمری بگیران در ماه های خرداد و مرداد امسال به حساب آنها واریز شد.مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان از اجرای طرح کرامت رضوی و اعزام مستمری بگیران به مشهد مقدس نیز سخن به میان آورد و خاطرنشان کرد: در سال گذشته ٢٠٠ نفر از مزایای این طرح برخوردار شدند.

وی اضافه کرد: برای سال جاری نیز سهمیه ٢٠٠ نفری به استان هرمزگان اختصاص یافته است که گروه اول در روز ١۴ مهرماه اعزام شدند و گروه دوم نیز روز ٢١ ماه جاری عازم زیارت بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) می شوند.

حیدری بلوکی تعداد مستمری های برقرار شده طی یکسال گذشته را بالغ بر ٢هزار و ٨٢٠ پرونده اعلام کرد و بیان داشت: از این تعداد، ۵۶۶ فقره یعنی معادل ٢٠ درصد کل احکام پرونده بازنشستگی سخت و زیان آور بوده است.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=1383

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.