تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
10

اعتراض ابراهیم پشتکوهی در خصوص مجسمه ی ناصر عبداللهی / این ناصر ما نیست !

  • کد خبر : 906
  • 08 شهریور 1395 - 12:27
اعتراض ابراهیم پشتکوهی در خصوص مجسمه ی ناصر عبداللهی / این ناصر ما نیست !

اگر اوج هنرتان این تندیس است آن را در شورای شهر بندرعباس بگذارید تا مردم این شهر بدانند که مردان شورایشان چه باسلیقه اند

به گزارش هرمزگان تودی ابراهیم پشت کوهی نمایشنامه‌ نویس برگزیده‌ی کشور به انتخاب کانون نمایشنامه‌نویسان ایران در سال ۷۹ ضمن اینکه مدرک درجه‌ی دو هنری را در کارنامه دارد و بار کارگردانی گروه موفق تئاتر تی تووک را بر دوش خود دارد در پست اینستاگرامی خود اعتراض خود را از تندیس چهره ی مرحوم ناصر عبداللهی اعلام کرد.

وی در پست اینستاگرامی خود نوشت : هرچه می خواهی سکوت کنی می بینی نمی شود.بدسلیقگی تا بدین پایه، شرم آور است.به تندیس و سردیس و معماری ایران باستان نگاه کنید تا متوجه شوید چقدر نزول کرده ایم،آیا مردم همین سرزمین تخت جمشید را ساخته اند؟ یعنی به اندازه ده هزار سال پس رفت داشته آیم.( ده هزار سال را با تردید می گویم) چون مجسمه های تمدن جیرفت و… حیرت انگیز است.

یعنی این مملکت و شهر بندرعباس یک مجسمه ساز ندارد. این تندیس توهین به ناصر است.به هنرمندان آن دیار است.به ذات هنر است.به روح زیبایی است.بیشتر به یک شوخی شبیه است که کیانوش جهانبخش و دوستانش با مردم بندرعباس،هرمزگان و ایران کرده اند.

ناصر عبدالهی شانش بیش از این حرفهاست که با این کاریکاتور خراب شود اما بهتراست این آینه دق را بردارید.اگر اوج هنرتان این تندیس است آن را در شورای شهر بندرعباس بگذارید تا مردم این شهر بدانند که مردان شورایشان چه باسلیقه اند. ما چهره ناصر را مخدوش نمی خواهیم.

 

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=906

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.