تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
2

اشتغال کارشناسان جویای کار در حوزه ناظرین صید شناورها

  • کد خبر : 14608
  • 20 بهمن 1398 - 9:46
اشتغال کارشناسان جویای کار در حوزه ناظرین صید شناورها

رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی هرمزگان از برگزاری جلسه هم اندیشی در خصوص همکاری و رفع مسائل و مشکلات حوزه صدور مجوزها ، آموزش ، خدمات کشاورزی غیردولتی و انجام کارهای امور اراضی خبر داد.

به گزارش هرمزگان امروز: حمیدرضا نصیری ظهر امروز اظهار کرد: جلسه هم اندیشی در خصوص حوزه صدور مجوزها ، برگزاری دوره های آموزشی، واگذاری امور به شرکت خدمات کشاورزی غیردولتی باتوجه به نوع فعالیت و الزام انجام کارها در سامانه ارجاع کار صبح امروز با حضور نمایندگان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی شهرستانها و مدیرعاملین شرکت های مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه استان هرمزگان از رتبه ۱۴ در حوزه صدور مجوزهای گلخانه به رتبه اول از لحاظ سطح زیر کشت دست پیدا کرده است، افزود:توسعه گلخانه ها در استان موجبات اشتغال اعضاء حقیقی و حقوقی در زمینه نظارت ، مشاوره و پیمانکاری را فراهم کرده است.

رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی هرمزگان در این جلسه به اشتغال کارشناسان جویای کار در حوزه ناظرین صید شناورها اشاره کرد و گفت: باتوجه به پتانسیل استان در حوزه شیلات و ایجاد مراکز مهارت آموزی حوزه آبزی پروری می توان شاهداشتغال فارغ التحصیلان این حوزه و اشاعه دانش را به واحدهای تولیدی بود.

نصیری خاطرنشان ساخت: مدیرعامل شرکت های خدمات کشاورزی غیردولتی و نمایندگان نظام مهندسی و کارکنان ستادی به بررسی مسائل مشکلات و ارائه راهکار پرداختند.

گفتنی است؛در این جلسه دکتر گرگیج مشاور رییس سازمان مرکزی در حوزه شیلات و آبزی پروری ( تولیدکننده برتر تکثیر میگو کشور) و مدیرعامل دو مرکز مهارت آموزی کشاورزی غیر دولتی آبزی پروری نیز حضور داشتند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=14608

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.