تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
6

شهرداری آمادگی دارد رشته‌های مرتبط با حوزه مدیریت شهری را راه‌اندازی و حمایت کند

  • کد خبر : 3868
  • 22 خرداد 1398 - 14:21
شهرداری آمادگی دارد رشته‌های مرتبط با حوزه مدیریت شهری را راه‌اندازی و حمایت کند

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: شهرداری بندرعباس آمادگی دارد رشته‌های مرتبط با حوزه مدیریت شهری را راه‌اندازی و حمایت کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هرمزگان امروز، اسماعیل بواشه رئیس کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهر بندرعباس در جلسه صدوبیست ویکمین شورای اسلامی شهر که با حضور شهردار و مدیرکل آموزش و پرورش استان برگزار شد، اظهار کرد: اتفاقات خوبی طی یکی دو سال اخیر در مجموعه آموزش و پرورش استان رخ داده که از جمله آن می‌توان به دایر شدن رشته‌های جدید اشاره کرد.

وی با تقدیر از نگاه ویژه معاون آموزش متوسطه سابق و مدیرکل کنونی آموزش و پرورش استان هرمزگان در این ارتباط، اظهار کرد: شهرداری بندرعباس آمادگی دارد رشته‌های مرتبط با حوزه مدیریت شهری را راه‌اندازی و حمایت کند.

رئیس کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهر بندرعباس خاطرنشان کرد: این اقدام می‌تواند منجر به جذب نیروهای متخصص‌تر در بخش‌های مختلف شهرداری شود.

بواشه در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به درخواست صاحبان املاکی که کاربری آموزشی دارند، مبنی بر تغییر کاربری این املاک، ادامه داد: تعداد زیادی از این افراد مراجعه کرده و با موافقت آموزش و پرورش خواهان تغییر کاربری هستند اما با دغدغه اعضای شورای اسلامی شهر و به منظور حفظ اراضی با کاربری آموزشی، این اقدام ضرورت نگرفته که موجب بلاتکلیفی صاحبان املاک مورد نظر شده است.

رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر بنردعباس گفت: پیشنهاد می‌شود از سوی راه و شهرسازی زمین‌های معوض این اراضی در اختیار صاحبان آنها قرار بگیرد تا ضمن حفظ کاربری‌های آموزشی، تکلیف صاحبان املاک نیز مشخص می‌شود.

وی بیان کرد: از آموزش و پرورش نیز درخواست داریم اراضی با کاربری آموزشی که آموزش و پرورش نیازمند تملک آن نیست، مشخص شده و به شورا اعلام شود تا بر اساس قانون برای آنها تصمیم‌گیری شود.

بواشه تصریح کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر بندرعباس همواره کمک‌های قابل توجهی به آموزش و پرورش داشته که نمونه آن اختصاص بخشی از بودجه سال جاری به این اداره‌کل جهت هزینه‌کردن در مدارس شهر است.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=3868

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.