تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
3

استمرار تشدید بازرسی از گروه های کالایی اولویت دار در استان

  • کد خبر : 20271
  • 30 تیر 1399 - 11:36
استمرار تشدید بازرسی از گروه های کالایی اولویت دار در استان
معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان گفت: استمرا تشدید بازرسی از گروه های کالایی اولویت دار در استان هرمزگان ادامه دارد.

به گزارش هرمزگان امروز: عبدالرضا پیروی منش اظهار داشت: بازرسان این سازمان در هفته های گذشته رصد و پایش محصولات اولویت دار اعم از گوشت مرغ، تخم مرغ، شکر، ماسک و اقلام ضروری مقابله با بیماری کرونا، تایر خودرو، ورق و مقاطع فولادی، سیمان، لوازم خانگی، خودرو و مواد پتروشیمی (pp,pvc) در اولویت بازرسیهای نظارتی خود قرار داده اند که استمرار تشدید این گروه های کالایی در هفته های پیش رو شاهد هستیم.

وی گفت: در راستای نیل به اهدافی نظیر ایجاد ثبات و رفع التهاب بازار، افزایش رضایتمندی و ارتقای اعتماد عمومی، هدفمندسازی بازرسی ها با توجه به اولویت های کالایی و خدماتی و همچنین سیاست گذاری کارگروه تنظیم بازار، انجام بازرسی های هوشمند و برخورد با تخلفات در راستای افزایش امنیت اقتصادی، برقراری زمینه مناسب برای تأمین و توزیع مایحتاج عمومی و جلوگیری از هر گونه احتکار و امتناع از عرضه، رسیدگی فوری، دقیق و کارشناسی به شکایات و گزارش های مردمی جزء برنامه های حوزه نظارت و بازرسی این سازمان است.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان تأکید کرد: پایگاه های دریافت شکایات مردمی در چهار نقطه شهر بندرعباس و برخی شهرستان‌ها مستقر هستند تا همشهریانی که از واحدهای صنفی شکایت دارند با مراجعه به این محل ها که در نزدیکی مراکز تجاری مستقرند مراجعه و شکایت خود را مطرح نمایند .

وی افزود: هم‌استانی‌ها می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف از سوی واحدهای صنفی به جز مراجعه حضوری، مراتب را با شماره تلفن گویا ۱۲۴ سامانه ستاد خبری به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان گزارش کنند

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=20271

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.