تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
3

استقرار نمایندگان جهاد کشاورزی در مناطق سیل زده هرمزگان

  • کد خبر : 14025
  • 30 دی 1398 - 9:43
استقرار نمایندگان جهاد کشاورزی در مناطق سیل زده هرمزگان

با دستور وزیر راه وشهر سازی، نمایندگان سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان جهت تسریع در جبران خسارت‌های ناشی از سیل در این مناطق مستقر شدند.

به گزارش هرمزگان امروز: محمد اسلامی وزیر راه وشهر سازی اظهار کرد: نمایندگان سازمان جهاد کشاورزی جهت تسریع در جبران خسارت‌های ناشی از سیل در این مناطق مستقر شدند.

وی افزود: زمین های این روستا مستعد برای کشاورزی هستند و ضمن راه حلی برای حفظ آنها خسارت وارده به کشاورزان نیز باید پرداخت شود.

وزیر راه وشهرسازی با بیان اینکه با شناسایی مسیر آب در روستاها برای مسدود کردن آنها اقدام شود و از خسارتهای احتمالی در آینده جلوگیری شود، ابراز داشت: منازلی که در بستر رودخانه قرار دارند باید جابجا شوند و ایمن سازی روستاها در دستور کار قرار گیرد.

اسلامی ، دستور داد که نمایندگان جهاد کشاورزی به منظور تشکیل پرونده های مربوط به خسارت های وارد شده به زمین های کشاورزی، سریعا در روستاهای سیل زده مستقر و برای جبران این خسارت ها اقدام شود.

وزیر راه و شهرسازی و استاندار هرمزگان همچنین در پایان از راه های روستایی این منطقه نیز بازدید نمودند که در این بازدید وزیر راه و شهرسازی دستوراتی پیرامون تسریع در تکمیل طرح‌های راهسازی به ویژه راههای روستایی صادر کرد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=14025

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.