تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
11
مدیرکل تعاون, کار ورفاه اجتماعی هرمزگان

استفاده از ظرفیت رسانه و فضای مجازی در برگزاری برنامه های گرامیداشت هفته کارگر هرمزگان

  • کد خبر : 15629
  • 02 اردیبهشت 1399 - 13:46
استفاده از ظرفیت رسانه و فضای مجازی در برگزاری برنامه های گرامیداشت هفته کارگر هرمزگان
"هادی ابراهیمی" در نشست هماهنگی برنامه های هفته کارگر افزود: با توجه به این شرایط, تغییراتی در روش اجرا برنامه های امسال هفته کارگر پیش آمده که از ظرفیت رسانه و فضای مجازی در برگزاری برنامه ها ی این هفته استفاده می شود.

به گزارش هرمزگان امروز مدیرکل تعاون, کار ورفاه اجتماعی هرمزگان گفت: بمنظور صیانت از نیروی کار و حفظ سلامت کارگران در مقابله با شیوع ویروس کرونا وهمچنین رعایت دستورالعملها و پروتکل های ستاد ملی مبارزه با کرونا, برنامه های گرامیداشت هفته کارگر امسال به صورت مجازی برگزار می شود.

“هادی ابراهیمی” در نشست هماهنگی برنامه های هفته کارگر افزود: با توجه به این شرایط, تغییراتی در روش اجرا برنامه های امسال هفته کارگر پیش آمده که از ظرفیت رسانه و فضای مجازی در برگزاری برنامه ها ی این هفته استفاده می شود.

وی اظهارداشت: هر ساله برنامه های متنوعی با هدف تقویت روحیه کار جمعی و خودباوری, اهتمام به ارتقاء کیفیت تولید, ایجاد زمینه و رشد فضای امید برای نقش آفرینی موثر نخبگان جامعه کار و تلاش در روند توسعه کشور و ارج نهادن به خدمات ارزنده کارگران برگزار می شد که این اداره کل نیز امسال برنامه مختلفی را برگزار می کند.

ابراهیمی با بیان اینکه نقش کارگران در تحقق شعار سال بر کسی پوشیده نیست, اظهارداشت: کارگران بعنوان نیروهای شتاب دهنده به تولید و اقتصاد از نقش محوری و کلیدی در تحقق شعار سال برخوردار هستند.

پنجم تا یازدهم اردیبهشت ماه هر سال با عنوان هفته کارگر نامگذاری شده است.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=15629

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.