تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
3

استفاده از ظرفیت اتاق بازرگانی جهت توسعه مشاغل خانگی هرمزگان

  • کد خبر : 21060
  • 16 مرداد 1399 - 11:39
استفاده از ظرفیت اتاق بازرگانی جهت توسعه مشاغل خانگی هرمزگان
مدیرکل تعاون،کار ورفاه اجتماعی هرمزگان گفت: اتاق بازرگانی استان دارای ظرفیتهای خوبی در بخشهای مختلف اقتصادی است که از این پتانسیل در جهت توسعه مشاغل خانگی از جمله صنایع دستی استفاده می شود.

به گزارش هرمزگان امروز: “هادی ابراهیمی” در نشست با رئیس اتاق بازرگانی استان افزود: در این نشست مقرر شد کارگروه مشترکی با اتاق بازرگانی تشکیل شود تا از این طریق به ایجاد بازارهای جدید، بازاریابی، فروش و صادارت مشاغل خانگی از جمله صنایع دستی کمک شود.

وی اظهارامیدواری کرد: با راه اندازی این کارگروه و همچنین سایر برنامه هایی که این اداره کل در راستای حمایت از مشاغل خانگی دارد، بتوان مشکل فعالان این حوزه که فروش و بازاریابی هست، مرتفع شود تا آنها دغدغه فروش محصولات و تولیدات خود را نداشته باشند.

رئیس اتاق بازرگانی استان گفت: در راستای حمایت از مشاغل خانگی و صادرات صنایع دستی استان، اتاق بازرگانی آمادگی همکاری با اداره کل تعاون،کار ورفاه اجتماعی استان را دارد.

” محمدرضا صفا افزود” : با توجه به دغدغه ای که مدیریت اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان در خصوص توسعه مشاغل خانگی و حمایت از فعالان این حوزه دارد، اتاق بازرگانی برای فروش، بازاریابی وحضور تولیدکنندگان صنایع دستی در نمایشگاههای داخلی و خارجی، این بخش را حمایت می کند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=21060
  • منبع : روابط عمومی سازمان اداره کل تعاون .کارو رفاه اجتماعی
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.