تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
2

استفاده از ظرفیت‌های سپاه برای کاهش مشکلات اجتماعی

  • کد خبر : 11352
  • 20 آبان 1398 - 13:58
استفاده از ظرفیت‌های سپاه برای کاهش مشکلات اجتماعی

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: طرح تحول محلات یکی از کارهای بزرگی است که سپاه امام سجاد (ع) انجام داده است و شهرداری و تمام دستگاههای مربوطه می بایست دراین امر مشارکت نمایند.

به گزارش هرمزگان امروز: فاطمه جراره در یکصد و سی و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر بندرعباس که با دستور کار “تعامل و هم اندیشی شورای اسلامی شهر بندرعباس با سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان” و با حضور سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد(ع)هرمزگان، جمعی از فرماندهان سپاه امام سجاد(ع) ومعاونین شهردار بندرعباس برگزار شد، بیان کرد: با توجه به این که، سپاه پاسداران، به عنوان یک نهاد انقلابی در حوزه محلات با مطالعات همه جانبه فعالیت‌های خوبی انجام داده است، پس می توان از ظرفیت‌های سپاه برای کاهش مشکلات اجتماعی استفاده شود.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: باید از ظرفیت قرارگاه خاتم الانبیاء که سپاه امام سجاد زمینه آن را ایجاد کرده اند مخصوصاً در پروژه های عمرانی و همچنین در حوزه هایی که مشکلات مالی گریبان شهرداری را گرفته است استفاده شود.

جراره تصریح کرد: برگزاری یادواره شهدا سراسر نور و برکت است و شهرداری و شورا باید تمام توان خود را برای بهتر برگزار شدن این کنگره بگذارند.

وی عنوان کرد: ما باید یک یا دو تا از پروژه‌های شاخص شهرداری بندرعباس را به برکت برگزاری کنگره ملی ۱۵۰۰ شهید، به نام شهدا به بهره برداری برسانیم، و همچنین واگذاری ۱۵۰ هکتار زمین جهت احداث پارک شهداء از سوی شهرداری پیگیری و در زمان برگزاری کنگره انجام شود.

جراره بیان کرد: یکی از اتفاقات مهمی که در روال برگزاری کنگره ملی شهدای استان باید توسط شهرداری انجام شود بحث جابه جایی دانش آموزان برای بازدید از نمایشگاه کنگره ملی ۱۵۰۰ شهید است که باید مورد توجه ویژه باشد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=11352

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.