تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
1

استفاده ازهر فرصتی جهت خدمت به روستائیان

  • کد خبر : 10408
  • 20 مهر 1398 - 9:19
استفاده ازهر فرصتی جهت خدمت به روستائیان

پوشش بیمه ای روستائیان امری ضروی است

به گزارش هرمزگان امروز: همایش شوراها و دهیاران بخش قلعه قاضی با حضور عزیزاله کناری فرماندار شهرستان بندرعباس ، آقای کمالی معاونت دفتر امور شهری استانداری ، مهندس رضایی معاون عمرانی فرماندار و آقای زاجکانی سرپرست بخشداری قلعه قاضی در محل سالن اجتماعات بخشداری قلعه قاضی برگزار گردید.

فرماندار بندرعباس در این جلسه ضمن تبریک ۱۵ مهرماه روز ملی روستا و عشایر و تسلیت ایام اربعین حسینی اظهار داشت: از هر فرصتی جهت خدمت به روستائیان باید استفاده کرد لذا روستائیان گرامی انسانهای صادق و بی ریایی هستند

وی در ادامه گفت: باید داشته هایمان را بیان کنیم و با امیدواری و شور و نشاط به زندگی خود ادامه دهیم. فرماندار بندرعباس عنوان کرد: پوشش بیمه ای روستائیان امری ضروی است و دهیاران باید نسبت به بیمه کردن کلیه اهالی روستا در زمینه های مختلف اقدامات لازم را انجام دهند.

کناری گفت: تسریع دستگاههای اجرایی استان در حل مشکلات کار آفرینان و سرمایه گذاران شهرستان امری ضروری است.

نماینده عالی دولت در شهرستان بیان کرد: دهیاران جهت اصلاح و بهسازی راه های روستایی همکاریهای لازم را با راهداری داشته باشد.

وی در ادامه افزود: ضرورت دارد دهیاران مطالعه داشته باشند در خصوص کارهای مربوط به دهیاری تا با تسلط بیشتری بتوانند به کار خود ادامه دهند و همچنین قوانین را در بحث هزینه کردها و شوراها در مصوبات رعایت کنند.

این مقام مسئول گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام فصل تفریح و گردشگری شهرستان ، لازم است کار و تلاش بیشتری در جهت زیباسازی منظر روستایی و همچنین توسعه رونق زیرساخت های جلب گردشگر انجام شود.

فرماندار بندرعباس اظهار کرد: فصل زمستان نزدیک است و باید هشدارهای لازم را به مردم و خانواده های دانش آموزان که از جاده ها و آب نماها عبور میکنند داده شود تا هنگام بارندگی با آبهایی که از روستاهای بالادست جاری می شود دچار حادثه نشوند.

عزیزاله کناری در پایان تصریح کرد: با توجه به ظرفیت کشتارگاه قلعه قاضی و همچنین حاصل خیزی زمین و آب کافی در بخش ، باید توسعه دام سبک و سنگین در استان و حتی استانهای همجوار توسعه یابد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=10408

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.