تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
8

استعفای یکی از اعضای شورای شهر بندرلنگه

  • کد خبر : 13425
  • 14 دی 1398 - 11:30
استعفای یکی از اعضای شورای شهر بندرلنگه

مصطفی کهن عضو شورای شهربندرلنگه استعفای خودرا اعلام کرد

به گزارش هرمزگان امروز : شنیده های این پایگاه اطلاع رسانی در خصوص استعفای مصطفی کهن عضو شورای اسلامی شهر بندرلنگه نیز تایید شد و این عضو شورای شهر دقایقی پیش در گفتگو با هرمزگان امروز خبر از تحویل نامه ی استعفای خود به شورای شهر بندرلنگه داد.

پیشتر شهردار این شهر در غرب استان هرمزگان نیز استعفای خود را تحویل صحن شورا داده بود و قرار بود امروز در خصوص استعفای شهردار بندرلنگه رای‌گیری شود و با تحویل استعفای این عضو شورا باید امروز اعضا در خصوص دو استعفا رای‌گیری نمایند.

لازم به ذکر است مصطفی کهن عضو شورای شهر بندرلنگه به هرمزگان امروز اعلام کرده که چه اعضا استعفای بنده را بپذیرند و چه نپذیرند بنده دیگر حاضر نیستم در شورایی که جهت پیشرفت شهر فعالیت نمی کند ادامه فعالیت دهم.

این عضو شورا اعلام کرد که متاسفانه تلاش زیادی کردیم که شورا یک پارچه شود ولی متاسفانه برخی دخالت ها و کج سلیقگی ها اجازه فعالیت در راستای پیشرفت شهر را به ما نمی دهد.

وی به شکایت شهرداری بندرلنگه از شهردار سابق اشاره کرد و افزود:یکی از ننگین ترین کارهای ممکن توسط برخی دوستان صورت گرفت که مصوبه ای امضا شد که شکایت این شهرداری پس گرفته شود و حقوق مردم ضایع شود و این موضوع مهم به عنوان یک بی معرفتی بزرگ در حق مردم، همیشه بر روی این شورا خواهد ماند.

کهن افزود : عضو شورا باید جهت پیشبرد منافع همه ی شهروندان فعالیت کند،نه اینکه برای منافع اشخاص مصوبه هایی را امضا و یا تایید کند.

به همین منظور تصمیم گرفتم برای اینکه بتوانم در چشم همشهری های خود نگاه کنم عرصه را برای فرد دیگری باز کنم.

این عضو شورای شهر خبر داد به زودی طی یک مصاحبه پس از استعفا مطالبی را بیان خواهم کرد تا مردم شهرم بدانند که وضعیت ما به چه شکلی بوده است.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=13425

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.