تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
4

باید خود را برای یک جهش بزرگ در هرمزگان آماده کنیم

  • کد خبر : 8546
  • 23 شهریور 1398 - 8:31
باید خود را برای یک جهش بزرگ در هرمزگان آماده کنیم

تمامی دستگاه ها، سازمان ها و نهادها در هرمزگان با همدلی برای خدمت به مردم و تعالی جمهوری اسلامی ایران در حال تلاش هستند/باید خود را برای یک جهش بزرگ در هرمزگان آماده کنیم/هرمزگان به قطب پرورش میگو در منطقه و در سطح بین الملل تبدیل می‌شود

به گزارش هرمزگان امروز، دکتر فریدون همتی در بیست و دومین جشنواره شهید رجایی استان هرمزگان ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفای ایشان، عنوان کرد: در مراسمات عزاداری دهه نخست محرم شاهد حضور گسترده مردم استان هرمزگان بودیم که صحنه‌های زیبایی از ارادت به حضرت امام حسین علیه السلام را رقم زدند.

وی یکی از وظایف مهم دولت را تأمین امنیت دانست و افزود: با هماهنگی و همکاری مطلوب دستگاه های عضو شورای تامین هرمزگان، شاهد امنیت مطلوب این استان مهم و استراتژیک هستیم که جا دارد از این دستگاه‌ها تشکر و قدردانی نمایم.

استاندار هرمزگان در ادامه با بیان اینکه در هفته دولت سال جاری حاصل کار و تلاش دستگاه‌های مختلف اجرایی در هرمزگان نمود یافت، افزود: تمامی دستگاه ها، سازمان ها و نهادها در استان هرمزگان در کنار یکدیگر و با همدلی برای خدمت به مردم و تعالی جمهوری اسلامی ایران در حال تلاش هستند.

همتی بیان داشت: وجود این هماهنگی و همدلی در هرمزگان یک فرصت بزرگ برای خدمت به مردم است و در این استان شرایط مناسب برای کار و تلاش جهادی وجود دارد.

وی با بیان اینکه طرح های بزرگی در هرمزگان در حال اجراست، اظهار داشت: نوسازی ۲۳ هزار هکتار از باغات استان، توسعه گلخانه ها به پنج هزار هکتار و تلاش برای افزایش تولیدات کشاورزی استان به سه میلیون تن از جمله این اقدامات است.

استاندار هرمزگان اضافه کرد: در حوزه پرورش میگو گام‌های بلندی در هرمزگان در حال برداشته شدن است که این استان را به قطب پرورش میگو در منطقه و در سطح بین الملل تبدیل می کند.

همتی بیان داشت: توجه به اقتصاد دریا محور از رویکردهای مهم تمامی برنامه های توسعه و اسناد بالادستی در کشور است و در این راستا اقدامات بزرگ در حوزه پرورش میگو و ماهی با سرمایه‌گذاری مردمی و بخش خصوصی و با محوریت مردم بومی در هرمزگان در حال انجام است.

وی گفت: با توجه به این ظرفیت ها و توانمندی ها و اقدامات در حال اجرا باید خود را برای یک جهش بزرگ در هرمزگان آماده کنیم و از تجاربی که داریم به خوبی بهره ببریم.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: اختصاص چهار درصد از اعتبارات اجرای چهار پروژه بزرگ نفتی در هرمزگان در راستای اجرای مسئولیت های اجتماعی و طرح‌های عمرانی در هرمزگان از جمله دیگر اقدامات مهم در این استان محسوب می‌شود.

وی در ادامه به برگزاری کنگره ملی بزرگداشت ۱۵۰۰ شهید استان هرمزگان در دی ماه سال جاری اشاره کرد و بیان داشت: برنامه های گوناگونی برای برگزاری کنگره ملی شهدای استان در نظر گرفته شده تا این کنگره در شأن و عظمت شهدای بزرگوار باشد.

وی عنوان کرد: امنیت و آرامش و بسیاری از توفیقات کشور مرهون خون و رشادت و فداکاری شهداست و همه ما مکلف هستیم تا همکاری مناسب را در راستای برگزاری مطلوب کنگره ملی شهدای استان هرمزگان داشته باشیم.

در بیست و دومین جشنواره شهید رجایی استان هرمزگان، از دستگاه‌های اجرایی برتر استان هرمزگان تجلیل و قدردانی شد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=8546

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.