تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
6

از طرح های پژوهش محور در مدیریت شهری، استفاده می شود

  • کد خبر : 7061
  • 22 مرداد 1398 - 10:40
از طرح های پژوهش محور در مدیریت شهری، استفاده می شود

شهردار بندرعباس در بازدید از مرکز خلاقیت و فنآوری های نوین شهرداری بندرعباس، با بیان این مطلب افزود: در فرآیند مدیریت شهری، مشارکت همه جانبه شهروندان، ضروری است و در همین راستا شهرداری بندرعباس از طرح های شهری پژوهش محور، استفاده می کند.

عباس امینی زاده گفت: توسعه شهری، بدون مشارکت شهروندان، امکان پذیر نیست و بدین منظور، مناطق و سازمان های وابسته شهرداری، زمینه را برای جذب هر چه بیشتر شهروندان برای بهره مندی از ایده های خلاق و قابل اجرای آنان در عرصه های اجتماعی، حمل و نقل درون شهری، فرهنگی و هنری، گردشگری، اقتصاد خانواده، سرمایه گذاری، فضای سبز، فنآوری اطلاعات، ورزشی، شهرسازی و مدیریت پسماند، فراهم کنند.
وی اظهار داشت: مرکز خلاقیت شهرداری، نسبت به شناسایی و برآورد ظرفیت های گوناگون شهروندان در عرصه های یادشده، اقدام کند و دیگر مجموعه های شهرداری نیز، همکاری های لازم را انجام دهند.
در این بازدید احمد پایدار مشاور شهردار و مدیر مرکز خلاقیت و فنآوری های نوین شهرداری بندرعباس، گزارشی از آخرین اقدامات و برنامه های این مرکز ، همچنین فرآیند پیوستن شهر بندرعباس به شیکه جهانی شهرهای خلاق، ارائه کرد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=7061

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.