تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
5

ارسال نخستین محموله کمک های جامعه دریایی و بندری به منطقه سیل زده مکران

  • کد خبر : 13911
  • 26 دی 1398 - 9:41
ارسال نخستین محموله کمک های جامعه دریایی و بندری به منطقه سیل زده مکران

صبح(چهارشنبه، ۲۵ دی ماه) نخستین محموله کمک های جامعه دریایی و بندری استان هرمزگان از منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی به روستاهای سیل زده شرق هرمزگان ارسال شد.

به گزارش هرمزگان امروز: این محموله شامل دو دستگاه کامیون حامل مواد غذایی، محصولات بهداشتی و سایر اقلام ضروری مورد نیاز مردم سیل زده شهرستان بشاگرد در سواحل مکران است.

همچنین بخش دیگری از کمک های جامعه دریایی و بندری استان هرمزگان نیز در حال بسته بندی و آماده سازی جهت ارسال به این منطقه سیل زده است.

“اله مراد عفیفی پور” مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان در این رابطه اظهار کرد: به دنبال وقوع سیل هفته جاری در سواحل مکران، ستادی با محوریت اداره کل بنادر و دریانوردی استان و با مشارکت و همراهی شرکت های بخش خصوصی داوطلب، تشکیل شد.

وی با اشاره به توجه ویژه شرکت های فعال در پیشرفته ترین بندر تجاری کشور به مسئولیت های اجتماعی و حقوق شهروندی گفت: همه اعضای جامعه دریایی و بندری چه در بخش دولتی و چه در بخش شرکت های خصوصی به درستی می دانند که مسئولیت شان فقط انجام امور اداری و فعالیت اقتصادی نیست بلکه نسبت به جامعه پیرامون محیط کاری خود نیز مسئولیت داشته و با درک شرایط موجود نیک می دانند که رسیدن به بلندای عزت آسایش دنیا و آرامش عقبی در گرو گشودن آغوش خدمت به سوی همنوعان است .

عفیفی پور تصریح کرد: عمل به این مسئولیت های اجتماعی به نوعی یک تکلیف انسانی در جامعه اسلامی است و همه ما باید علاوه بر مشارکت در چنین حرکت های انسان دوستانه ای، در زمینه بهبود وضعیت معیشتی و رفاه ساحل نشینان نیز تلاش و پیگیری مسئولانه ای داشته باشیم.

مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان ضمن تشکر از اقدام خیرخواهانه شرکت های فعال در منطقه ویژه اقتصادی که اولین محموله را ارسال کردند، از سایر فعالین اقتصادی نیز درخواست کرد که در ارائه خدمات جهت یاری رساندن به سیل زدگان شرق کشور تسریع نمایند.

یادآور می شود، فعالیت سامانه بارشی در استان هرمزگان از روز جمعه(۲۰ دی) آغاز شد و تا یکشنبه(۲۲دی) ادامه داشت که به دنبال آن سیلاب زیادی در شرق هرمزگان از جمله جاسک، سیریک و بشاگرد به وقوع پیوست و روستاهای منطقه تحت تاثیر آن قرار گرفتند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=13911

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.