تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
5
توسط رئیس دانشگاه و معاونین درمان و توسعه دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان صورت گرفت:

ارزیابی پروژه های درحال اجرا و آماده بهره برداری حوزه درمان میناب و سیریک

  • کد خبر : 22675
  • 08 آبان 1399 - 12:06
ارزیابی پروژه های درحال اجرا و آماده بهره برداری حوزه درمان میناب و سیریک
مجید سلحشور : فرمانداری شهرستان میناب همراه و همگام با بخش بهداشت و درمان خواهد بود؛ ما آماده هر گونه همکاری در راستای توسعه و ارتقاء بخش سلامت شهرستان میناب هستیم.

به گزارش هرمزگان امروز :رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در سفر به شهرستانهای میناب و سیریک از نزدیک پروژه های در حال اجرا و آماده بهره برداری بخش درمان این دو شهرستان را مورد ارزیابی میدانی قرار داد.

دکتر حسین فرشیدی در ابتدای برنامه های سفر خود به شرق استان پس از بازدید از پروژه بیمارستان ۱۶۰ تخت خوابی میناب از مرکز تخصصی زنان و زایمان بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) این شهرستان دیدن کرد.

وی با شرکت در نشست مشترکی با حضور فرماندار میناب، مدیر شبکه بهداشت و درمان و رئیس بیمارستان میناب و معاون درمان دانشگاه آخرین تحولات بخش بهداشت و درمان شهرستان میناب را بررسی و بر راه اندازی هر چه سریعتر مرکز تخصصی زنان و زایمان و مرکز درمان بستر توکهور و هشتبندی تاکید کرد.

فرماندار شهرستان میناب ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های بخش بهداشت و درمان استان و شهرستان میناب گفت: فرمانداری این شهرستان در جهت تسریع در راه اندازی مرکز بستر درمان بخش توکهور و هشتبندی ۵۰ درصد هزینه انشعاب برق و همچنین تامین محل اسکان پرستاران این مرکز را بر عهده خواهد گرفت.

مجید سلحشور افزود: فرمانداری شهرستان میناب همراه و همگام با بخش بهداشت و درمان خواهد بود؛ ما آماده هر گونه همکاری در راستای توسعه و ارتقاء بخش سلامت شهرستان میناب هستیم.

دکتر فرشیدی پس از پایان این نشست با حضور در بخش ICU و بستری کووید ۱۹ بیمارستان میناب با پزشکان، پرستاران و بیماران بستری در این بخش ها دیدار و گفتگو کرد.

وی در ادامه سفر با حضور در بیمارستان امام سجاد (ع) شهرستان سیریک از بخش های مختلف این بیمارستان دیدن کرد.

دکتر فرشیدی در دیدار با مدیر شبکه و رئیس بیمارستان سیریک توسعه فضاهای فیزیکی بیمارستان به ویژه بخش اورژانس این مرکز درمانی را حائز اهمیت دانست و گفت: انتظار می رود با توسعه و تکمیل بخش های در حال نوسازی و جدید این بیمارستان بار مراجعه بیماران به ویژه بیماران سرپایی به بیمارستان میناب و بندرعباس کمتر شود.

وی از پروژه های درمانی درحال ساخت پیرامون این بیمارستان بازدید کرد و از مدیر شبکه بهداشت و رئیس بیمارستان خواست کمبود های موجود در پروژه های در حال ساخت را پیگیری و تا حصول نتیجه و راه اندازی آنها دنبال نمایند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=22675
  • منبع : روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.