تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
5
طی هفت ماهه سال جاری محقق شد؛

ارائه ۵۶۵ خدمت عمرانی به نیازمندان هرمزگان

  • کد خبر : 22884
  • 18 آبان 1399 - 11:17
ارائه ۵۶۵ خدمت عمرانی به نیازمندان هرمزگان
مدیر تأمین مسکن کمیته امداد هرمزگان گفت: ۵۶۵ خدمت عمرانی در قالب تعمیرات، احداث مسکن شهری و روستایی و کمک هزینه خرید مسکن شهری به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان هرمزگان طی هفت ماهه سال ۹۹ ارائه‌شده است.

به گزارش هرمزگان امروز اصغر گلستانی، مدیر تأمین مسکن کمیته امداد استان هرمزگان در این خصوص گفت: یکی از نیازهای ضروری خانواده‌ها، مسکن می باشد و بر همین اساس پیگیری و رسیدگی به مسائل و مشکلات خانواده‌های تحت حمایت این نهاد در حوزه مسکن و فراهم نمودن سرپناه مناسب برای این عزیزان از مهم‌ترین دغدغه‌ها و وظایف این نهاد می‌باشد.

گلستانی افزود: ۵۶۵ خدمت عمرانی در قالب تعمیرات، احداث مسکن شهری و روستایی و کمک هزینه خرید مسکن شهری به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان هرمزگان طی هفت ماهه سال ۹۹ ارائه‌شده است که از مجموع این خدمات عمرانی، ۴۹۰ مورد مربوط به تعمیر مسکن، ۳۸ مورد به احداث مسکن شهری، ۳۲ مورد احداث مسکن روستایی و پنج مورد کمک هزینه خرید مسکن بوده است.

این مقام مسئول یادآور شد: برای اجرایی نمودن این طرح ها، مبلغ سه میلیارد و ۴۵۹ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است که مبلغ ۶۱۷ میلیون تومان آن توسط کمیته امداد، دو میلیارد و ۴۲۲ میلیون تومان از محل تسهیلات قرض‌الحسنه صندوق امداد ولایت و مبلغ ۴۲۰ میلیون تومان نیز با مشارکت مردم و خیرین تأمین‌شده است.

مدیر تأمین مسکن کمیته امداد استان هرمزگان گفت: توجه به مناطق محروم و روستایی، تأمین خدمات مسکن با اولویت خانواده‌های ایتام و… از محور‌های اصلی کمیته امداد است و امیدواریم با همکاری و همراهی دستگاه‌های مختلف بتوانیم خدمات موثر و بهتری به جامعه هدف در حوزه مسکن ارائه نماییم.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=22884
  • منبع : سازمان روابط عمومی کمیته امدادامام خمینی(ره) هرمزگان
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.