تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
2

ارائه پژوهش های فرهنگی و هنری در نمایشگاه هفته پژوهش

  • کد خبر : 12409
  • 17 آذر 1398 - 10:23
ارائه پژوهش های فرهنگی و هنری در نمایشگاه هفته پژوهش

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان در مراسم آیین افتتاح هفته پژوهش استان هرمزگان که با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری و جمعی از مسئولان برگزار شد گفت: در این نمایشگاه پژوهش های فرهنگی و هنری در قالب یک مجموعه کامل برای مخاطبان ارائه شده است.

به گزارش هرمزگان امروز:  رضا کمالی زرگانی به تشریح پژوهش های فرهنگی هنری ارائه شده در این نمایشگاه پرداخت و گفت: در این بخش بیش از ۲۰۰ عنوان پژوهش مختلف در حوزه های فرهنگ و هنر، آیین ها، باورها، فرهنگ عامه، سنت ها، دین، قرآن و…. به نمایش درآمده است.


وی افزود: بخشی از آثار ارائه شده مربوط به پایان نامه های دانشگاهی با موضوع فرهنگ و هنر می باشد و همچنین برخی از نتایج پژوهش های سازمان فرهنگ و ارتباطات نیز عرضه شده است.


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان عنوان کرد: مهمترین آثار به نمایش درآمده مربوط به پژوهش نامه علمی فرهنگی هرمزگان است که توسط بخش پژوهشی این اداره کل به صورت فصلی منتشر می شود که حاوی مجموعه مقالات مختلف در حوزه فرهنگ و هنر می شود.


گفتنی است نمایشگاه هفته پژوهش تا پایان هفته جاری در مجتمع آموزشی پژوهشی و فرهنگی بصیرت در سالن میلاد واقع در چهار راه گفتگوی تمدن ها برپا و بازدید برای عموم آزاد است

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=12409

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.