تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
5

ارائه تیپ الگویی برای شناورهای صیادی موجب رونق در کسب و کار استان

  • کد خبر : 15195
  • 14 اسفند 1398 - 10:24
ارائه تیپ الگویی برای شناورهای صیادی موجب رونق در کسب و کار استان

معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان گفت: ارائه تیپ الگویی برای شناورهای صیادی کلاس قایق که به تازگی مجوز میگیرند از سوی سازمان شیلات ایران علاوه بر افزایش راندمان صید و صیادی موجب رونق کسب و کار در استان نیز شده است.

به گزارش هرمزگان امروز:  محمد جوانمرد با بیان اینکه کلیه فعالیت های حوزه صید از سوی سازمان شیلات ایران در راستای افزایش خدمات رسانی به جامعه صیادی و بهبود شرایط صیادی است گفت:خوشبختانه با پیگیری های صورت گرفته تیپ الگویی ارائه شده برای شناورهای صیادی علاوه بر تامین اهداف آن موجب رونق تولید و اشتغال زایی از طریق کارگاه های شناور سازی در استان شده است .

وی فایبرگلاس بودن،دیزلی بودن موتور با قدرت ۱۰۵ اسب بخار،طول بدنه ده و نیم متری و باعرض حداکثر چهار متر و ۸۰ سانت،برخورداری از سامانه های کنترلی،بهره مندی از روش صید قلاب و موقعیت یابی را از اهم مشخصه های این شناورها خواند.

معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان خاطر نشان کرد تیپ الگویی با پیگیری و حمایت سازمان شیلات ایران و همچنین تلاش های اداره کل شیلات هرمزگان محقق شده که امید است رفاه و امنیت صیادان و همچنین حفظ ذخایر با بهره مندی از روش صید قلاب برای استان رقم بخورد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=15195

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.