تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
2

ادای احترام رییس قوه قضاییه به شهدای هرمزگان

  • کد خبر : 10111
  • 14 مهر 1398 - 11:01
ادای احترام رییس قوه قضاییه به شهدای هرمزگان

رییس قوه قضاییه صبح امروز پس از ورود به بندرعباس راهی گلزار شهدای این شهر شد و به مقام والای شهدای این استان ادای احترام کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی و هیات همراه با حضور در گلزار شهدای بندرعباس به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس این شهر ادای احترام کرد.

رییس قوه قضاییه صبح پنجشنبه به هنگام ورود به بندرعباس، در جمع خبرنگاران هدف از سفر خود به استان هرمزگان را بررسی مساله قاچاق کالا عنوان کرد و افزود: برای بهبود صادرات و واردات و موضوع نگران کننده قاچاق کالا که رنج آور است و رونق تولید را تهدید می‌کند، باید گام‌های اساسی برداشته شود.

وی بیان داشت: در این سفر موضوع یاد شده بیشتر مورد توجه قرار خواهد گرفت و با مسوولان در این رابطه همفکری خواهیم کرد.

رییس قوه قضاییه صبح روز پنج‌شنبه به منظور بررسی آخرین وضعیت قضایی و حقوقی هرمزگان وارد فرودگاه بندرعباس شد و مورد استقبال استاندار، نماینده ولی فقیه در هرمزگان، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و مسوولان قضایی، نظامی و انتظامی استان قرار گرفت.

دراین سفر که یک هیات عالی قضایی حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم رئیسی را همراهی می کنند، دیدار با خانواده شهدا ، ایثارگران، روحانیان، قضات و کارکنان دستگاه قضایی و اقشار مختلف مردم پیش بینی شده است.

امین حسین رحیمی معاون پارلمانی و مجلس قوه قضاییه،محمد باقر الفت معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه، حجت الاسلام و المسلمین محمد مصدق معاون حقوقی قوه قضاییه و حجت الاسلام والمسلمین حکمت علی مظفری معاون رییس قوه قضاییه و رییس مرکز امور شوراهای حل اختلاف کشور نیز که از روز چهارشنبه وارد استان هرمزگان شده اند، در این سفر رییس قوه قضاییه را همراهی می‌کنند.

انتهای پیام/
تصاویر

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=10111

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.