تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
2
فرماندار بندرعباس

اختصاص ۹ میلیارد ریال به فعالان بخش گردشگری دریایی شهرستان بندرعباس

  • کد خبر : 17076
  • 15 اردیبهشت 1399 - 16:03
اختصاص ۹ میلیارد ریال به فعالان بخش گردشگری دریایی شهرستان بندرعباس
فرماندار شهرستان بندرعباس گفت : این کمک ها به فعالان گردشگری این شهرستان که فعالیت روزهای مهم تعطیلات پایان سال ۹۸ و نوروز ۹۹ خود را به خاطر شیوع بیماری کرونا از دست دادند اختصاص یافت.

به گزارش هرمزگان امروز فرماندار شهرستان بندرعباس گفت: با تلاش ، پیگیری و دستور استاندار هرمزگان، مبلغ ۸ میلیارد و ۹۴۰ میلیون ریال کمک هزینه معیشتی نقدی از محل اعتبارات بنیاد مستعضفان و جانبازان انقلاب اسلامی به فعالان بخش گردشگری دریایی این شهرستان، اختصاص یافت.

عزیزاله کناری افزود: این مبلغ اختصاص یافته بین ۸۹۴ نفر شامل ۴۴۴ نفر مالکان و خدمه ۴۰ فروند شناور مسافری فعال بین بندر شهید حقانی با بنادر جزایر سه گانه قشم، هرمز و لارک و همچنین ۴۵۰ نفر مالکان شناورهای کوچک فعال در جزیره هرمز توزیع شد.

وی ادامه داد: این کمک ها به فعالان گردشگری این شهرستان که فعالیت روزهای مهم تعطیلات پایان سال ۹۸ و نوروز ۹۹ خود را به خاطر شیوع بیماری کرونا از دست دادند اختصاص یافت. 

کناری خاطرنشان کرد: فعالان گردشگری دریایی شهرستان بندرعباس در این مدت با تعطیل کردن کسب و کار خود همکاری شایسته ای با ستاد مدیریت بیماری کرونا با هدف قطع زنجیره انتقال این ویروس از طریق عدم تردد گردشگری داشته اند.فرماندار شهرستان بندرعباس ادامه داد: فعالان گردشگری این شهرستان علیرغم اینکه روزهای پایان سال و نوروز با توجه به حضور انبوه مسافران، بهترین زمان فعالیت و کسب درآمد آنان بود، برای حفظ سلامتی هموطنان خود و‌مردم ساکن جزایر از ارائه خدمات گردشگری با هدف کمک سلامت جامعه خودداری کردند.

رئیس ستاد مدیریت بیماری کرونای بندرعباس تصریح کرد: همکاری فعالان گردشگری و سایر اقشار شهرستان با این ستاد، موجب کاهش انتقال بیماری کرونا در جزایر فوق الذکر شد.کناری همچنین یادآور شد: با توجه به اینکه خطر بیماری کرونا همچنان باقی است لذا ضرورت دارد شهروندان با پرهیز از ترددهای غیر ضروری، حضور در مراکز عمومی و شکل دادن تجمعات را هم به حداقل رسانده و مراقبت های بهداشتی را همچنان مَد نظر داشته و رعایت کنند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=17076

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.