تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
4

اختصاص ۳۹۰ میلیون ریال جهت خرید کتب درسی دانش آموزان بی بضاعت

  • کد خبر : 16950
  • 11 اردیبهشت 1399 - 17:15
اختصاص ۳۹۰ میلیون ریال جهت خرید کتب درسی دانش آموزان بی بضاعت
رئیس اداره آموزش و پرورش قشم گفت: این عمل خداپسندانه ۱۲ درصد از دانش آموزان دو بخش شهاب و حرا تحت پوشش خرید کتب درسی قرار داده و برای سال تحصیلی آینده کتب آنها ثبت و سفارش داده شده است.

به گزارش هرمزگان امروز رئیس اداره آموزش و پرورش قشم گفت: در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و کمک مؤمنانه به اقشار آسیب‌دیده معیشتی و اقتصادی از کرونا، هزینه کتب دانش آموزان خانواده‌های آسیب دیده دو بخش شهاب و حرا توسط خیرین و فرهنگیان منطقه شهاب پرداخت شد.

وی افزود: مبلغ ۳۹۰ میلیون ریال جهت خرید کتب درسی سال تحصیلی آینده یک هزار و ۱۶۵ دانش آموز آسیب دیده معیشتی از بیماری کرونا که در ۷۰ مدرسه تحصیل می‌کنند توسط خیرین و فرهنگیان پرداخت شد.

دریانورد تصریح کرد: این عمل خداپسندانه ۱۲ درصد از دانش آموزان دو بخش شهاب و حرا تحت پوشش خرید کتب درسی قرار داده و برای سال تحصیلی آینده کتب آنها ثبت و سفارش داده شده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش قشم ادامه داد: خیرین بخش شهاب قشم همیشه همراه اهداف آموزش و پرورش بوده اند و در ساخت فضای آموزشی، تجهیز کلاس درس و آزمایشگاه، خرید لوازم التحریر و برگزاری کلاس‌های فوق برنامه، کلاس‌های کنکور، خرید البسه و غیره، آموزش و پرورش شهاب را یاری رساندند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=16950

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.