تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
4

احداث ۱۹ پروژه عمرانی براساس مصوبه شورای آموزش‌وپرورش توسط صنایع غرب استان

  • کد خبر : 14378
  • 12 بهمن 1398 - 10:18
احداث ۱۹ پروژه عمرانی براساس مصوبه شورای آموزش‌وپرورش توسط صنایع غرب استان

رئیس سازمان مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی از احداث ۱۹ پروژه عمرانی در استان هرمزگان بر اساس مصوبه شورای آموزش‌وپرورش توسط صنایع غرب این استان خبر داد و گفت: ۵ پروژه تاکنون به بهره‌برداری رسیده است و عملیات احداث ۱۴ پروژه نیز تا شهریور ۹۹ به اتمام می‌رسد.

به گزارش هرمزگان امروز: مجتبی زینی وند در حاشیه آئین کلنگ زنی مدرسه متوسطه روستای رمکان قشم، مدرسه‌سازی را کاری خداپسندانه و ماندگار برشمرد و اظهار کرد: بر اساس مصوبه سال قبل شورای آموزش‌ و پرورش در استان هرمزگان مقرر شد صنایع غرب استان بر اساس مسئولیت اجتماعی که نسبت به آموزش‌وپرورش دارند در امر خیر مدرسه‌سازی مشارکت داشته باشند، لذا خوشبختانه این مصوبه با همکاری استاندار محترم هرمزگان عملیاتی شد.

وی افزود: در حال حاضر پنج پروژه بااعتبار ۳۷ میلیارد تومان توسط صنایع استان هرمزگان به بهره‌برداری رسیده است و ۱۴ پروژه دیگر با ۷۲ میلیارد تومان اعتبار در حال ساخت است که برای شروع سال تحصیلی سال ۹۹ به بهره‌برداری خواهند رسید.

زینی وند تصریح کرد: بعد از اتمام عملیات اجرایی شش کلاس درس در مدارس شرافت و شهید حقانی توسط بانوان خیر رمکان قشم، کلنگ دبیرستان سه کلاسه این روستا نیز توسط بانوان خیر این روستا به زمین زده شد.

وی خاطرنشان کرد: در حالی هم‌اکنون کلنگ دبیرستان این روستا با زیربنای ۱۶۸ مترمربع به‌صورت مشارکتی با اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان به زمین زده شد که بانوان این روستا به‌صورت یک تیم با جمع‌آوری سرمایه‌های اندک خود و تبلیغات گسترده اقدام به ساخت چند فضای آموزشی می‌کنند.

رئیس سازمان مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی، بر نقش الگویی مادران در هدایت‌گری جامعه اشاره و عنوان کرد: در هرمزگان ۱۰ پروژه در حال ساخت و یا تکمیل‌شده وجود دارد که با مشارکت بانوان این استان ساخته‌شده‌اند و امیدوارم این حرکات زمینه‌ساز فرهنگ مدرسه‌سازی برای همه مادران و بانوان سراسر کشور شود

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=14378

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.