تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
3

احداث قطعه نخست آزاد راه بندرعباس – سیرجان از بندر شهید رجایی آغاز می‌شود

  • کد خبر : 10600
  • 23 مهر 1398 - 10:36
احداث قطعه نخست آزاد راه بندرعباس – سیرجان از بندر شهید رجایی آغاز می‌شود

در نشست دکتر فریدون همتی استاندار هرمزگان با معاونین وزیر راه و شهرسازی و مدیران عامل شرکت عمران شهرهای جدید و شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، رفع موانع زیرساختی شهر جدید علوی و ساخت قطعه نخست آزاد راه بندرعباس – سیرجان مورد پیگیری قرار گرفت.

به گزارش هرمزگان امروز: استاندار هرمزگان در این نشست که در تهران برگزار شد، با تاکید بر لزوم تسریع در احداث راه دسترسی شهر جدید علوی به صنایع غرب بندرعباس، عنوان کرد: با این اقدام اسکان کارگران و کارکنان صنایع غرب بندرعباس در این شهر جدید، افزایش می‌یابد.

وی ادامه داد: شهر جدید علوی می تواند، شهری پشتیبان برای بندرعباس باشد و باید زیرساخت‌های لازم هرچه سریعتر در آن فراهم شود.

همتی همچنین بر تخصیص اعتبارات لازم برای احداث آزاد راه بندرعباس – سیرجان تاکید کرد و گفت: به زودی ساخت قطعه نخست آزاد راه بندرعباس – سیرجان از بندر شهید رجایی آغاز می‌شود.

شایان ذکر است؛ در این نشست مقرر شد تیمی از وزارت راه و شهرسازی به استان هرمزگان سفر کند و در بازدید از شهر جدید علوی، برنامه ریزی هایی برای ایجاد زیرساخت‌های مناسب در این شهر جدید، صورت گیرد.

همچنین در این نشست، مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور تاکید کرد که ساخت آزاد راه بندرعباس – سیرجان در دستور کار قرار می‌گیرد و حمایت های لازم از این طرح انجام خواهد شد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=10600

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.