تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
2

اجرای طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در هرمزگان

  • کد خبر : 8271
  • 17 شهریور 1398 - 12:57
اجرای طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در هرمزگان

عبدالرضا پیروی منش نظارت بر میزان سود خرده فروشان و عمده فروشان، نصب برچسب قیمت، صدور فاکتور فروش و نظارت ویژه بر نرخ‌های تعیین شده را از جمله مهم‌ترین اهداف این طرح اعلام کرد.

به گزارش هرمزگان امروز طرح ویژه نظارتی بازگشایی مدارس از فردا ۱۰ شهریور، در هرمزگان آغاز می‌شود.به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان، عبدالرضا پیروی منش گفت: طرح ویژه نظارتی بازگشایی مدارس برای برخورد با متخلفان از ۱۰ شهریور در هرمزگان آغاز می‌شود.

وی افزود: ۴۰ تیم بازرسی تا ۱۰ مهر بر بازار و نحوه فروش ملزومات دانش آموزی نظارت می کنند.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت حقوق مصرف کنندگان هرمزگان گفت: بازرسی و نظارت بر نحوه عرضه کالا و خدمات اولویت دار برای جلوگیری از هرگونه کمبود یا افزایش غیرمنطقی قیمت و بروز تخلفات احتمالی از سوی واحد‌های تولیدی و توزیعی و رسیدگی سریع به شکایت‌ها و گزارش‌های مردمی انجام می‌شود.

عبدالرضا پیروی منش افزود: گروه گشت ویژه این اداره از مراکز، فروشگاه‌ها و بازار‌های عرضه و فروش کیف، کفش، لوازم التحریر و پوشاک فرم مدارس، بازرسی نموده و با تخلفات احتمالی برخورد خواهند کرد.

وی نظارت بر میزان سود خرده فروشان و عمده فروشان، نصب برچسب قیمت، صدور فاکتور فروش و نظارت ویژه بر نرخ‌های تعیین شده را از جمله مهم‌ترین اهداف این طرح اعلام کرد.

عبدالرضا پیروی منش در ادامه افزود: مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را از طریق سامانه ارتباطی ۱۲۴ به واحد بازرسی و رسیدگی به شکایات این سازمان در سراسر استان اطلاع و پیگیر شکایت خود باشند

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=8271

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.