تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
3

اجباری شدن بیمه مزارع پرورش و کارگاههای تکثیر میگو

  • کد خبر : 12458
  • 18 آذر 1398 - 10:30
اجباری شدن بیمه مزارع پرورش و کارگاههای تکثیر میگو

رئیس گروه شیلات و ترویج آبزیان هرمزگان از برگزاری جلسه تدوین و اصلاح دستورالعمل بیمه مزارع پرورش میگو و کارگاههای تکثیر با حضور رئیس گروه پرورش آبزیان شیلات هرمزگان ، رئیس گروه توسعه میگو شیلات هرمزگان ، نماینده جهاد کشاورزی ، مسئول صندوق بیمه و جمعی از بهره برداران در اداره کل شیلات هرمزگان خبر داد.

به گزارش هرمزگان امروز:  محسن سالاری با بیان اینکه بیمه در سالهای گذشته به صورت اختیاری بوده است گفت : با توجه به احتمال بروز خسارت و مشکل برای بهره برداران شیلاتی، این اداره کل ساماندهی این مهم را در دستور کار خود قرار داد.

وی تشکیل هیئت تعیین خسارت بیمه ای برای بیمه مزارع پرورش میگو و کارگاههای تکثیر میگو هرمزگان ، پایش دوره ای واحد های آبزی پروری، افزایش زمان بیمه نامه از ۱۲۰ روز به ۱۵۰ روز در صورت موافقت شیلات ایران ، تسریع در پرداخت غرامت ها را از اهم مصوبات این جلسه خواند .

سالاری معرفی هچری ها به عنوان کارگزاران بیمه لارو از مبدا، تعیین نرخ شناور برای بیمه مزارع و غرامت آن ، ارائه پیشنهادات در خصوص نحوه بیمه مراکز تکثیر میگو ، در اختیار قرار دادن مجدد دستورالعمل بیمه ای جهت نظرخواهی بهره برداران و …. از دیگر تصمیمات مهم در این جلسه خواند.

رئیس گروه شیلات و ترویج آبزیان شیلات هرمزگان با بیان اینکه در سراسر دنیا بیماری و حوادث غیر مترقبه به عنوان یک واقعیت انکار ناپذیر پذیرفته شده است تصریح کرد: مجموعه سازمان شیلات ایران نیز احتیاط کامل در کنار پرورش میگو و توسعه همه جانبه آن و همچنین تلاش برای مدیریت بیماری ها در صورت بروز را در دستور کار قرار داده است.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=12458

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.