تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
5

اتصال۳۰۲ آموزشگاه روستایی هرمزگان به شبکه اینترنت آغاز شد

  • کد خبر : 18306
  • 19 خرداد 1399 - 13:40
اتصال۳۰۲ آموزشگاه روستایی هرمزگان به شبکه اینترنت آغاز شد
در گام نخست این طرح، آموزشگاه ها بر حسب تعداد دانش آموزان و نیز مدارس بدون اینترنت که درون روستاهای آن‌ها اینترنت و بستر لازم جهت دسترسی مدارس به این شبکه فراهم بوده، شروع شده است

مصطفی فرهمند رئیس اداره فناوری اطلاعات آموزش و پرورش هرمزگان خبر از اتصال۳۰۲ آموزشگاه روستایی هرمزگان به شبکه اینترنت داد.

وی ادامه داد : با پیگیری‌های مدیرکل آموزش وپرورش هرمزگان، برای اجرای این طرح افزون بر چهار میلیارد و پانصد میلیون ریال اعتبار تخصیص یافته است.

وی بیان داشت: در گام نخست این طرح، آموزشگاه ها بر حسب تعداد دانش آموزان و نیز مدارس بدون اینترنت که درون روستاهای آن‌ها اینترنت و بستر لازم جهت دسترسی مدارس به این شبکه فراهم بوده، شروع شده است.

این مسوول اظهارداشت: در این راستا تجهیزات مورد نیاز آموزشگاه های روستایی جهت دسترسی به اینترنت از سوی اداره کل آموزش و پرورش تامین و تجهیز می‌شود.

فرهمند یادآورشد:  درحال حاضر به طور همزمان مراحل تجهیز و امکان سنجی در مدارس روستایی از سوی شرکت‌های معتبر ارائه دهنده خدمات اینترنت از طریق سرویس‌های (وایرلس و TD Lte) درحال انجام است.وی گفت: اینترنتی کردن مدارس روستایی هرمزگان از نیمه اول خرداد جاری آغاز شده و تا هفته اول تیرماه امسال ادامه می‌یابد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=18306

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.