تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
4

اتحاد و انسجام مردم ایران نشان دهنده بصیرت انقلابی ملت

  • کد خبر : 11276
  • 19 آبان 1398 - 9:44
اتحاد و انسجام مردم ایران نشان دهنده بصیرت انقلابی ملت

باید از فرصت هفته وحدت در راستای ترویج و تبیین و بالا بردن شناخت هر چه بیشتر مسلمین از اهمیت موضوع وحدت برای دنیای اسلام بهره ببریم

به گزارش هرمزگان امروز: دکتر فریدون همتی در مراسم جشن ایام ولادت با سعادت پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) و آغاز هفته وحدت ضمن تبریک و گرامیداشت این ایام خجسته، عنوان کرد: هفته پرخیر و برکت وحدت به ابتکار حضرت امام خمینی(ره) نامگذاری شد و این امر موجب شده تا شیعه و اهل سنت در کنار یکدیگر این هفته را جشن بگیرند.

وی با بیان اینکه پیامبر بزرگوار اسلام(ص) محور وحدت مسلمین است، افزود: باید از فرصت این هفته در راستای ترویج و تبیین و بالا بردن شناخت هر چه بیشتر مسلمین از اهمیت موضوع وحدت برای دنیای اسلام بهره ببریم.

استاندار هرمزگان ادامه داد: اتحاد و انسجام و در کنار هم بودن مسلمانان، تمامی توطئه های دشمنان را خنثی می کند و موجب توفیقات هر چه بیشتر در امت اسلامی خواهد شد.

همتی با بیان اینکه در ایران اسلامی شاهد وحدت و انسجام واقعی همه مردم مسلمان در کنار یکدیگر هستیم، تصریح کرد: ملت مسلمان ایران با تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی، در همه عرصه های مهم حضوری گسترده دارند و همواره حمایت خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به نمایش گذاشته اند.

وی گفت: ملت سرافراز، سربلند و شجاع ایران اسلامی با صلابت و اقتدار در برابر دشمنان ایستاده است.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه وحدت مردم مسلمان ایران نشان دهنده درک درست و بصیرت انقلابی این ملت است، اظهار داشت: امروز جمهوری اسلامی ایران به برکت این وحدت و انسجام به یک کشور مهم، تأثیرگذار، قدرتمند و مقتدر در منطقه و جهان تبدیل شده و حامی همه مسلمانان است.

همتی یادآور شد: در استان هرمزگان نیز شاهد وحدت مثال‌زدنی مردم اهل سنت و شیعه هستیم و مردم این استان سالیان طولانی است که با این اتحاد و برادری و یکپارچگی در کنار یکدیگر زندگی می کنند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=11276

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.