تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
9

آیا استاندار هرمزگان حاضر است استانداری را با معاون سیاسی تقسیم کند؟ / ناجی همیشه پست بالاتر را ترجیح داده !

  • کد خبر : 9091
  • 28 شهریور 1398 - 23:58
آیا استاندار هرمزگان حاضر است استانداری را با معاون سیاسی تقسیم کند؟ / ناجی همیشه پست بالاتر را ترجیح داده !

با تماسی که با برخی خبرنگاران “استان البرز” داشتیم صحبت هایی در خصوص اختلاف ها با استاندار البرز اعلام شد.اختلاف هایی که بیشتر سلیقه ای بوده و نشان داده که “سعید ناجی” نتوانسته “ناجی” خوبی برای البرز باشد.


به گزارش هرمزگان امروز بحث داغ این روزهای رسانه های فضای مجازی شایعه ی تغییر معاون سیاسی استاندار هرمزگان است.معاون سیاسی که استاندار برای سرپرست شدنش تلاش های بسیار زیادی را کرد و بر خلاف فشار برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی ، استاندارحرف خود را به کرسی نشاند و عباس میرزاد را با هزاران فشار از فرمانداری پارسیان در غرب هرمزگان به اتاق شیشه ای طبقه سوم استانداری برد تا به همه ثابت کند که “همتی” تنها استانداری خواهد بود که فشارهای سیاسی برایش مهم نیست و اگر بخواهد کاری را انجام بدهد مشورت می گیرد ، اما تصمیم نهایی را خودش خواهد گرفت.

این چند روز شایعه تغییر معاون سیاسی استاندار که اتفاقا همین چندروز پیش در جشنواره شهید رجایی از وی تجلیل شد بر سر زبان ها افتاده و نشان از یک بازی جدید برای فشار بر روی استاندار هرمزگان می دهد!فشاری که شاید یک بازی سیاسی باشد که بر روی استاندار تاثیرگذار باشد.مگر می شود که استاندار برای حضور عباس میرزاد خودش را با خیلی ها درگیر کند و امروز بدون هیچ مشکلی بخواهد آن را تغییر دهد؟!

در فضای رسانه ای استان هرمزگان نام “سعید ناجی” که دارای مدرک دکترای علوم سیاسی است و عمده مسئولیت های خود را در بخشهای مختلف استانداری تهران سپری نموده است آمده ،برای همین شاخک های خودمان را بر روی کلمه ی “ناجی” تنظیم کردیم تا ببینیم “سعید ناجی” چه کسی است!

اولین خبری که از سعید ناجی برخورد کردیم مربوط به ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ بود که ایرنا خبرداده بود که وی به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان منصوب شده است.۹ ماه بعد یعنی در تاریخ ۲۷ آبان با توجه به منع به کارگیری بازنشستگان در وزارت کشور استاندار سمنان مجبور به استعفا شد و “سعید ناجی” به عنوان سرپرست استانداری سمنان معرفی شد.اما به هر دلیلی حکم استانداری آن تایید نشد و مجبور به ترک سمنان شد.

ناجی ۵ ماه بعد یعنی در تاریخ ۱۱ فروردین ۹۸ به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز منصوب شد و ۱۸ روز بعد از آن نیز با حفظ سمت به عنوان سرپرست فرماندار ویژه کرج نیز حکم گرفت! اما ۲۳ شهریور خبری بر خروجی سایت ها رفت که در آن “استاندار البرز” به صورت غیرمستقیم اعلام کرده که “ناجی” استعفا داده و دیگر در استانداری البرز نیست.استعفایی که تا به امروز هیچ مستندی بر روی خبرگزاری ها نرفته!

با تماسی که با برخی خبرنگاران “استان البرز” داشتیم صحبت هایی در خصوص اختلاف ها با استاندار البرز اعلام شد.اختلاف هایی که بیشتر سلیقه ای بوده و نشان داده که “سعید ناجی” نتوانسته “ناجی” خوبی برای البرز باشد.

کارنامه ی دوساله ی “سعید ناجی” نشان داده که همیشه یک نظر آن بر روی صندلی اتاق بالاتر بوده و کمتر کسی می تواند بگوید که وی تمایلی به “استاندار” بودن ندارد و شاید بتوان گفت با توجه به سوابق و برشی که در وزارت کشور دارد بتواند استاندار خوبی نیز باشد!

اینکه آیا “استاندارهرمزگان” قبول می کند که تحت هر شرایطی استانداری را با یک معاون سیاسی تقسیم کند که شاید روزی تمایل داشته باشد تکیه بر “صندلی استاندار هرمزگان” بزند ،تصمیمی است که فقط شخص “فریدون همتی” می تواند آن را بگیرد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=9091

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.