تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
3

آموزش و پرورش محور توسعه هر جامعه محسوب می شود

  • کد خبر : 8959
  • 27 شهریور 1398 - 11:46
آموزش و پرورش محور توسعه هر جامعه محسوب می شود

آموزش و پرورش محور توسعه همه جانبه هر جامعه محسوب می شود و نگاه ما هم سرمایه گذاری نیروی انسانی مفید و اثرگذار در حوزه پرورش است.

به گزارش هرمزگان امروز” فاطمه جراره” در یکصد وسی و سومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بندرعباس که با دستور کار “نشست و هم اندیشی شورای اسلامی شهر بندرعباس با اداره کل آموزش و پرورش در آستانه بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی ۹۹-۹۸” برگزار شد، با اشاره به اینکه آغاز سال تحصیلی جدید از موضوعات بسیار مهمی محسوب می شود، خاطرنشان کرد: در راستای اجرای طرح بازگشایی مدارس می بایست برنامه ریزی های دقیق داشته باشیم، تا میزان دغدغه های اولیاء و فرهنگیان آموزش و پرورش را در جهت آموزش کاهش دهیم.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس بیان کرد: هر چه پایه علمی و آموزشی قوی تر و بهتری داشته باشیم توسعه و پیشرفت در جامعه سرعت می گیرد.

جراره تصریح کرد: نگاه ما در شورای شهر کمک به حوزه ی آموزش بوده است و در این زمینه مدیریت شهری آمادگی دارد با تمام توان در خدمت تقویت سیستم آموزشی در حوزه های مختلف قرار گیرد.

رییس شورای اسلامی شهر بندرعباس بیان کرد: با نگاه تعاملی و همکاری بین این دو نهاد قطعا همکاری ها نیز افزایش می یابد و با برنامه ریزی های دقیق به سمت کاهش مشکلات و دغدغه های آموزشی در شهر بندرعباس خواهیم بود و اولیاء و معلمان و دانش آموزان سال خوبی را پشت سر بگذارند.

جراره ادامه داد: شورای شهر مشکلات و دغدغه‌های آموزش و پرورش را در نظر دارد و بر این نکته تاکید دارد که می‌بایست در جهت کمک به کاهش مشکلات تلاش کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس با اشاره به ظرفیت شهرداری برای احداث سالن‌های ورزشی، گفت: می‌توان از شهرداری خواست سالن‌های ورزشی بسازد و در اختیار آموزش و پرورش قرار دهد، و آموزش و پرورش نیز این اجازه را بدهد که در ایام تعطیلی مدارس بانوان شهر از این امکانات بهره ببرند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=8959

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.