تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
4
با اعمال تشدید محدودیت های کرونایی اعلام شد؛

آمادگی کامل کانون استان هرمزگان جهت خدمت رسانی به کودکان و نوجوانان

  • کد خبر : 22964
  • 03 آذر 1399 - 12:07
آمادگی کامل کانون استان هرمزگان جهت خدمت رسانی به کودکان و نوجوانان
مدیر کل کانون هرمزگان با اشاره به راه اندازی و توسعه پرتال استانی به نشانی hormozgan.kpf.ir از آغاز سال جاری تا کنون اعلام کرد: عضویت کودکان و نوجوانان در مراکز کانون در سراسر استان به صورت کاملا الکترونیکی و از طریق پرتال استانی صورت می پذیرد.

به گزارش هرمزگان امروز؛ در راستای تحقق دولت الکترونیک و با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم خدمت رسانی برخط سازمان ها، خدمات کانون پرورش فکری هرمزگان به شکل غیر حضوری ارائه می گردد. مدیر کل کانون هرمزگان با اشاره به راه اندازی و توسعه پرتال استانی به نشانی hormozgan.kpf.ir از آغاز سال جاری تا کنون اعلام کرد: عضویت کودکان و نوجوانان در مراکز کانون در سراسر استان به صورت کاملا الکترونیکی و از طریق پرتال استانی صورت می پذیرد.

وی افزود: علاقمندان می توانند به سه شکل عضویت در سایت، عضویت در کلاس های مجازی و عضویت در کلاس های مجازی و حقیقی می باشد.

مدیر کل کانون استان خبر از برگزاری منظم کارگاه های عمومی و تخصصی برخط در پرتال استانی را داد و افزود: با توجه به تعطیلی دو هفته ای مراکز فرهنگی هنری مربیان پر تلاش کانون به شکل دورکاری فعالیت می نمایند و کلیه کلاس ها طبق زمان بندی برگزار می شود. پشتکوهی گفت: ۳۳ کارگاه تخصصی برخط با شرکت ۴۴۱ عضو کودک و نوجوان گوشه ای از تلاش های کانون هرمزگان جهت ارائه فعالیت های تخصصی به مخاطبین می باشد.

مدیر کل کانون استان همچنین افزود: تجهیز تمامی مراکز کانون در سراسر استان به امکانات برگزاری کارگاه های برخط با همکاری واحد فناوری اطلاعات کانون هرمزگان از جمله فعالیت هایی است، که برای الکترونیکی کردن خدمات مراکز صورت گرفته است.
وی با اشاره به این که به دستور ستاد مقابله کرونا طرح کاهش حضوری همکاران اداره کل اجرا شده است گفت: تمامی خدمات کانون استان در میز خدمت غیر حضوری ارائه می گردد.

پشتکوهی همچنین به فروش برخط کتاب های کانون پرورش فکری در فروشگاه کانون به نشانی shop.kpf.ir اشاره کرد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=22964
  • منبع : روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.