تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
6

آقای شهردار فرافکنی، فرار به جلو و تهمت زدن بجای پاسخگویی, روشی منسوخ است

  • کد خبر : 14746
  • 23 بهمن 1398 - 10:29
آقای شهردار فرافکنی، فرار به جلو و تهمت زدن بجای پاسخگویی, روشی منسوخ است

قرائت نامه واصله از بازرسی استان در خصوص فعالیت انتخاباتی مدیران شهرداری

به گزارش هرمزگان امروز: فاطمه جراره رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس در یکصد و شصت و دومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر ،نامه واصله از بازرسی استان در خصوص فعالیت انتخاباتی مدیران شهرداری را که طبقه بندی عادی داشت، قرائت نمود.

اسماعیل بواشه عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس، نیز در نطق پیش از دستور خود به قضیه حقوق عقب مانده کارگران، وضعیت بد المان شهری بندرعباس و مشکلات محله سه راه برق اشاره کرد.

که در ادامه جلسه، شهردار بندرعباس در پاسخ به نامه بازرسی بجای توضیح در خصوص اتفاقات رخ داده که موجب دریافت این تذکر شده، ضمن فرافکنی اعلام نمود که این نامه به همه ادارات زده می‌شود و فقط شهرداری مورد خطاب قرار نگرفته است. اما ظاهراً فراموش نموده که در متن نامه صراحتاً به حضور معاون ایشان در ستاد انتخاباتی یکی از کاندیداها اشاره شده است.

عباس امینی زاده ضمن فرافکنی دلیل حضور مدیرانش را فعالیت انتخاباتی اعضاء شورا بیان نمود.

شهردار بندرعباس در پاسخ به علت عدم پرداخت حقوق چندین ماهه کارگران نیز با فرافکنی اعضاء شورا را به تحریک کارگران برای تجمع متهم کرد، که یکی از اعضای شورای شهر خطاب به شهردار اعلام نمودند که در همین جلسه عامل تحریک کارگران را معرفی نمائید، که شهردار بندرعباس از پاسخ به این سوال خودداری نمود.

ظاهرا در نظر شهردار تجمع مخصوصاً در ایام نزدیک به انتخابات اصل موضوع بوده که بدنبال مقصر ماجرا گردیده و طبق روال همیشه به تهدید از سمت دستگاه‌های نظارتی نیز متوسل می‌شود. حال اینکه موضوع کارگران زحمت کشی هستند که ماهها حقوق نگرفته و تحت فشار سنگین اقتصادی قرار گرفته‌اند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=14746

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.