تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
5

آغاز پویش جذب ۲۵ هزار حامی برای ایتام

  • کد خبر : 13015
  • 30 آذر 1398 - 10:32
آغاز پویش جذب ۲۵ هزار حامی برای ایتام

معاون توسعه‌ی مشارکت‌های مردمی کمیته امداد هرمزگان از آغاز پویش جذب ۲۵ هزار حامی جدید برای ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان خبر داد.

به گزارش هرمزگان امروز: سیاوش عامری، معاون توسعه‌ی مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان هرمزگان بابیان این مطلب که طرح اکرام ایتام و محسنین از طرح‌های اثربخش این نهاد است، اظهار داشت: هم‌اکنون در هرمزگان هشت هزار و ۱۸۵ یتیم و چهار هزار و ۸۲ فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان می‌باشند که با توجه به شرایط اقتصادی نامناسب و مشکلات این خانواده‌ها، این نهاد اقدام به راه‌اندازی پویش جذب ۲۵ هزار حامی جدید باهدف افزایش سرانه و ارائه خدمات مطلوب‌تر به این عزیزان نموده است.

عامری به بیان این موضوع که در طرح اکرام ایتام و محسنین حامیان با دریافت شماره کارت‌بانکی اختصاصی وجوه اهدایی خود را به‌صورت مستقیم به‌حساب فرزندان معنوی خود واریز می‌کنند، افزود: در این پویش حامیان می‌توانند با واریز ماهانه ۱۰ هزار تومان یا بیشتر حامی یک یا چند یتیم و فرزند محسنین باشند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان هرمزگان به سازوکار این طرح که مبتنی بر کمک‌های کوچک ولی پیوسته می‌باشد، اشاره و گفت: حامیان در این طرح بر اساس شرح‌حالی که از وضعیت ایتام و فرزندان محسنین که با رعایت همه جوانب مربوط به حفظ عزت‌نفس و کرامت انسانی این خانواده‌ها در اختیارشان قرار می‌گیرد مبادرت به انتخاب فرزند معنوی خود نموده و می‌توانند در زمینه‌های مختلف و مبتنی بر نیازهای ضروری و اساسی این خانواده‌ها برای رفع مشکلات آنان مشارکت نمایند.

عامری ادامه داد: در طرح اکرام ایتام و محسنین با توجه به سرانه‌ها متفاوت پرداختی از سوی حامیان، ممکن است یک فرزند یتیم یا محسنین دارای چندین حامی باشد که این مبالغ توسط حامیان به‌صورت مستقیم به‌حساب این فرزندان واریز می‌شود.

وی افزود: اعتماد مردم به این نهاد بالاترین پشتوانه معنوی کمیته امداد در حوزه رسیدگی به محرومین و مستضعفین جامعه است که در همین راستا امیدواریم در قالب این پویش با جذب حامیان جدید ضمن افزایش سرانه فرزندان مشمول این طرح، بتوانیم خدمات اثربخشی در راستای رفع مشکلات و نیازهای ضروری خانواده‌های ایتام ومحسنین ارائه نماییم.

عامری ضمن دعوت از کلیه اصناف، بازرگانان، بنگاه‌های اقتصادی، جامعه پزشکان و کلیه کارکنان دستگاه‌های اجرایی برای مشارکت در این پویش گفت: مردم نیک‌اندیش می‌توانند با ارسال عدد ۱ به سامانه ۳۰۰۰۳۳۳۳۷۶ و همچنین از طریق تلفن گویای ۳۲۸۸ و یا مراجعه به سایت ekram.emdad.ir و انتخاب استان هرمزگان و همچنین مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد در سراسر استان برای مشارکت در طرح اکرام ایتام و محسنین اعلام آمادگی نمایند.

 

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=13015

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.