تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
8

آغاز عملیات اجرایی تقاطع غیرهم‌سطح پیامبر اعظم(ص)

  • کد خبر : 17270
  • 20 اردیبهشت 1399 - 20:53
آغاز عملیات اجرایی تقاطع غیرهم‌سطح پیامبر اعظم(ص)

به گزارش هرمزگان امروز ، عباس امینی‌زاده در بازدید از پروژه‌های عمرانی شاخص شهر بندرعباس اظهار کرد: با وجود مشکلات اقتصادی و شرایط ویژه کشور در بحث بیماری کرونا، اجرای پروژه‌های عمرانی شاخص شهر مانند تقاطع غیرهم‌سطح قدس، تقاطع غیرهم‌سطح نایبند، پارک ساحلی صدف و غیره با سرعت خوبی در حال انجام است. وی در […]

به گزارش هرمزگان امروز ، عباس امینی‌زاده در بازدید از پروژه‌های عمرانی شاخص شهر بندرعباس اظهار کرد: با وجود مشکلات اقتصادی و شرایط ویژه کشور در بحث بیماری کرونا، اجرای پروژه‌های عمرانی شاخص شهر مانند تقاطع غیرهم‌سطح قدس، تقاطع غیرهم‌سطح نایبند، پارک ساحلی صدف و غیره با سرعت خوبی در حال انجام است.

وی در توضیح آخرین وضعیت پروژه احداث تقاطع غیرهم سطح قدس، با اشاره به اینکه این پروژه شامل دو دستگاه پل مجزا است، اظهار کرد: حفاری و بتن‌ریزی شمع‌های ضلع غربی تقاطع قدس به اتمام رسیده و در این بخش شاهد ادامه روند احداث پروژه هستیم.

شهردار بندرعباس با بیان اینکه حفاری ستون‌های ضلع شرقی نیز رو به اتمام بوده و پس از آن بتن‌ریزی در این بخش انجام می‌شود، ادامه داد: این پروژه در مجموع ۱۶۰۰ متر ستون دارد و امیدواریم تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد.

امینی‌زاده در ادامه نیز طی بازدید از پروژه احداث تقاطع نیمه زیرگذر – نیمه روگذر پیامبر اعظم (ص)، اظهار کرد: این پروژه کمک زیادی به تسهیل تردد در بخش غربی بلوار شهید رجایی و ورودی اصلی شهرک پیامبر اعظم (ص) می‌کند.

این مقام مسئول همچنین در بازدید از سایر پروژه‌های عمرانی، نسبت به تسریع در عملیات اجرایی این پروژه‌ها تاکید کرد.

بر اساس این گزارش، شهردار بندرعباس در این روز از پروژه‌هایی مانند تقاطع غیرهم‌سطح قدس، تقاطع غیر هم‌سطح پیامبر اعظم (ص)، پارک ساحلی صدف، کتابخانه مرکزی بندرعباس، دوربرگردان بلوار شهید رجایی، دوربرگردان بلوار پاسداران و غیره بازدید کرد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=17270

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. تو را بخدا یکی بداد این وضعیت بهداشت خیابانهای شهرک پیامبر برسه.تومجتمع ۶۰۶ واحدی اگه ۱۰ تا سطل زباله باشه یکی پیدا نمیشه که کف داشته باشه .از چهارراه هرمز تا ایستگاه آب و فاضلاب یک عدد چراغ روشنائی نیست.کدوم مسئول یک شب ازاینجا رد شده بیا ببین چه وضعی اینجا!!!!در تئوری همه متخصص ولی در عمل ماشاالله یک چیزی هم به صفر بده کارند این مسئولین نخبه!!!

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.