تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
6
۹۸ مورد جدید در هرمزگان

آخرین خبرها از کرونا در هرمزگان/امروز ۲۶ اردیبهشت ۹۹

  • کد خبر : 17552
  • 26 اردیبهشت 1399 - 20:25
آخرین خبرها از کرونا در هرمزگان/امروز ۲۶ اردیبهشت ۹۹
طی یک روز اخیر «۹۸ مورد جدید ابتلا» (بندرعباس ۶۵/ قشم ۱۵/ رودان ۹/ میناب۴ / بندرخمیر۲/ بشاگرد ۱ / سیریک ۱) شناسایی شد و مجموع مبتلاشدگان به بیماری کووید۱۹ در هرمزگان به «۱۶۸۷ نفر» رسید.

به گزارش هرمزگان امروز دکتر حسین فرشیدی رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی هرمزگان، امشب جمعه ۲۶ اردیبهشت در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی خلیج‌فارس گفت : از زمان شیوع کرونا تاکنون «۲۸۴۳ نفر به‌عنوان بیمار حاد تنفسی» در مراکز درمانی استان بستری شده‌ که از این تعداد «۲۵۲۲ نفر پس از طی دوره‌ی درمان و بهبودی ترخیص» شده‌اند و هم‌اکنون «۱۴۱ نفر (۸۷ نفر ایزوله/ ۲۹نفر در آی‌سی‌یو/ ۲۵نفر در بخش‌های عادی) بستری» هستند.

وی با اعلام اینکه تا امروز ۱۱۰۹۲ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کل استان هرمزگان انجام شده که از این تعداد «۹۰۹۶ تست منفی» بوده است افزود : طی یک روز اخیر «۹۸ مورد جدید ابتلا» (بندرعباس ۶۵/ قشم ۱۵/ رودان ۹/ میناب۴ / بندرخمیر۲/ بشاگرد ۱ / سیریک ۱) شناسایی شد و مجموع مبتلاشدگان به بیماری کووید۱۹ در هرمزگان به «۱۶۸۷ نفر» رسید.

دکتر حسین فرشیدیادامه داد : از بین افراد مبتلاشده تاکنون «۴۳۰نفر پس از بهبودی از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌‌اند» و هم‌اکنون «۱۱۶۶ نفر تحت مراقبت خانگی»، «۲۰ نفر در مراکز تکمیل درمان (نقاهت‌گاه‌ها)» و «۴۱ بیمار هم بستری» هستند.

لازم به ذکر است شمار فوت‌شدگان در استان نیز بدون تغییر نسبت به دیروز ۳۰ نفر است.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=17552

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.