تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
5
۵۷ مبتلا و ۱فوتی جدید

آخرین خبرها از کرونا در هرمزگان/امروز ۱۹اردیبهشت ۹۹

  • کد خبر : 17252
  • 19 اردیبهشت 1399 - 20:30
آخرین خبرها از کرونا در هرمزگان/امروز ۱۹اردیبهشت ۹۹
طی یک روز اخیر «۵۷ مورد جدید» ابتلا به کرونا ( بندرعباس ۳۸ / میناب ۱۳ / حاجی‌آباد ۶) شناسایی شد و مجموع مبتلاشدگان در استان هرمزگان به «۱۲۳۰ نفر» رسید

به گزارش هرمزگان امروز دکتر حسین فرشیدی رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی هرمزگان، امشب (جمعه ۱۹ اردیبهشت) در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی خلیج‌فارس، تازه‌ترین آمار و اطلاعات بیماری کووید۱۹ در استان را به شرح زیراعلام کرد:از زمان شیوع کرونا تاکنون «۲۶۲۲نفر به‌عنوان بیمار حاد تنفسی» (آنفلوانزا، ذات‌الریه، مشکوک به کرونا و …) در مراکز درمانی استان بستری شده‌ که از این تعداد «۲۳۴۳ نفر پس از طی دوره‌ی درمان و بهبودی ترخیص» شده‌اند.

وی با اعلام اینکه از بین این بیماران هم‌اکنون «۱۰۷ نفر بستری» هستند که ۷۵ نفرشان ایزوله، ۱۴ نفر در بخش آی‌سی‌یو و ۱۸ نفر هم در بخش‌های عادی تحت درمان قرار دارند افزود : تا امروز «از ۸۳۶۱ نفر به‌عنوان مشکوک به ابتلا کرونا نمونه‌گیری شده» که نتیجه‌ی «آزمایش۷۰۷۳ نفر منفی» بوده است.

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی هرمزگان ادامه داد طی یک روز اخیر «۵۷ مورد جدید» ابتلا به کرونا ( بندرعباس ۳۸ / میناب ۱۳ / حاجی‌آباد ۶) شناسایی شد و مجموع مبتلاشدگان در استان هرمزگان به «۱۲۳۰ نفر» رسید و از بین افراد مبتلاشده به کرونا تاکنون ۳۸۵ نفر پس از بهبودی از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌‌اند.

دکتر حسین فرشیدی در پایان افزود : هم‌اکنون ۷۵۵ نفر از مبتلاشدگان تحت مراقبت خانگی دارند، ۲۶ نفر در مراکز تکمیل درمان (نقاهت‌گاه‌ها) حضور دارند و ۳۴ بیمار هم در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

متاسفانه طی یک روز اخیر یکی از بیماران در میناب – مرد ۳۸ساله با سابقه دیالیز – براثر بیماری کووید۱۹ جان خود را از دست داد و شمار فوت‌شدگان در استان به ۳۰ نفر رسید.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=17252

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.