تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
10
۱۳۸ بیمار جدید در هرمزگان

آخرین خبرها از کرونا در هرمزگان/امروز ۶ خرداد ۹۹

  • کد خبر : 17954
  • 06 خرداد 1399 - 20:23
آخرین خبرها از کرونا در هرمزگان/امروز ۶ خرداد ۹۹
طی یک روز اخیر ۱۳۸ بیمار جدید (بندرعباس ۱۲۰/ رودان ۱۰/ بندرخمیر ۴ / قشم ۳/ میناب ۱) شناسایی شد و جمع کل مبتلاشدگان بیماری کووید۱۹ در هرمزگان به «۲۸۸۱ نفر» رسید.

به گزارش هرمزگان امروز دکتر حسین فرشیدی رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی هرمزگان، امشب – سه‌شنبه ۶ خردادماه- در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی خلیج‌فارس گفت : از زمان شیوع کرونا تاکنون «۳۲۵۸نفر به‌عنوان بیمار حاد تنفسی» در مراکز درمانی استان بستری شدند که از این تعداد «۲۹۱۱نفر پس از طی دوره‌ی درمان و بهبودی ترخیص» شده‌اند و در حال حاضر «۱۳۹ بیمار بستری» هستند.

وی با اعلام اینکه تا امروز ۱۵۸۰۱ آزمایش تشخیص کرونا در استان انجام شده که از این تعداد ۱۲۶۷۲ مورد منفی بوده است افزود : طی یک روز اخیر ۱۳۸ بیمار جدید (بندرعباس ۱۲۰/ رودان ۱۰/ بندرخمیر ۴ / قشم ۳/ میناب ۱) شناسایی شد و جمع کل مبتلاشدگان بیماری کووید۱۹ در هرمزگان به «۲۸۸۱ نفر» رسید.

دکتر حسین فرشیدی ادامه داد : از بین افراد مبتلاشده تاکنون «۵۷۰نفر بهبودی کامل یافته‌اند» و «۵۹ بیمار نیز هم‌اکنون در بیمارستان‌های استان بستری» هستند و «۲۲۰۱نفر از بیماران مبتلا به کرونا تحت مراقبت خانگی» قرار دارند و «۱۳نفر هم در مراکز تکمیل درمان (نقاهت‌گاه‌ها)» حضور دارند.

لازم به ذکر است شمار فوت‌شدگان نیز بدون تغییر نسبت به دیروز ۳۸نفر است.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=17954

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.