تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
3

آبزی پروری نماد طلایی اقتصاد دریا محور در هرمزگان

  • کد خبر : 12455
  • 18 آذر 1398 - 10:25
آبزی پروری نماد طلایی اقتصاد دریا محور در هرمزگان

معاون آبزی پروری شیلات هرمزگان با اشاره به اهمیت اقتصاد دریا محور در استان هرمزگان از آبزی پروری به عنوان نماد طلایی اقتصاد دریا محور در این استان یاد کرد.

به گزارش هرمزگان امروز:  عبدالرسول دریایی با بیان اینکه شیلات هرمزگان در سالهای اخیر با توجه به ظرفیت های آبزی پروری در این استان توانسته گامهای خوبی در این زمینه بردارد گفت : به جرات می توان از مجموعه طرحهای آبزی پروری استان هرمزگان به عنوان الگوهای موفق اقتصاد مقاومتی نیز یاد کرد.

وی ارتقای چشمگیر صنعت پرورش ماهی در دریا ( قفس ) هرمزگان ، ارتقای شاخص های تکثیر و پرورش میگو ، تولید ماهیان خاویاری ، ورود موفقیت آمیز به عرصه ی تولید ریز جلبک ها ، پرورش ماهی در آبهای داخلی و ….. را از موفقیت های چشمگیر مجموعه شیلات در سالهای اخیر خواند.

دریایی همچنین با اشاره به افزایش سالانه ظرفیت های آبزی پروری در راستای رونق تولید وتحقق اقتصاد مقاومتی گفت : آبزی پروری علاوه بر اینها در حفاظت از ذخایر دریایی برای نسل آینده ، ارز آوری  صادرات ، اشتغالزایی پایدار ، امنیت غذایی افزایش سرانه مصرف آبزیان و… از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

معاون آبزی پروری شیلات هرمزگان با تاکید براینکه آبزی پروری تنها به پرورش ماهی در قفس  و میگو ختم نمی شود گفت : علاقه مندان به سرمایه گذاری در حوزه آبزی پروری می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه های سرمایه گذاری حوزه آبزی پروری به    پرتال الکترونیکی شیلات هرمزگان به نشانی  hpf.ir و  یا به  صورت حضوری به سازمان نظام مهندسی کشاورزی و  منابع طبیعی استان هرمزگان مراجعه نمایند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=12455

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.