تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
4

کلیات سند چشم‌انداز ۱۴۱۷ شهر بندرعباس به تصویب رسید

  • کد خبر : 14151
  • 03 بهمن 1398 - 10:09
کلیات سند چشم‌انداز ۱۴۱۷ شهر بندرعباس به تصویب رسید

کلیات سند چشم‌انداز ۱۴۱۷ توسعه شهر بندرعباس در یکصد و پنجاه و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر با کسب حداکثر آراء به تصویب رسید.

به گزارش هرمزگان امروز: محمد مهدی جهانبخش، معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری بندرعباس در این ارتباط اظهار کرد: عملیات نوسازی، عمران و اصلاحات شهر در چارچوب دستورالعمل ابلاغی وزارت کشور از ابتدای سال جاری در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: بر همین اساس، تدوین سند چشم‌انداز ۱۴۱۷شهر و سند راهبردی – عملیاتی ۱۴۰۲شهرداری بندرعباس در دستور کار قرار گرفت و این معاونت به عنوان متولی کار، ماموریت یافت تا با بهره‌گیری از ظرفیت مدیران و کارشناسان شهرداری و مشاوران توانمند کشور، سند مورد نظر را تدوین کند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری بندرعباس با اشاره به نظر مثبت اعضای شورای اسلامی شهر نسبت به این سند، ادامه داد: خوشبختانه کلیات لایحه مربوطه با حداکثر آرا به تصویب رسید و امیدواریم بتوان در مسیر این برنامه تدوین شده حرکت کنیم.

جهانبخش اضافه کرد: این سند شامل هشت هدف کلان، ۲۸ راهبرد، ۷۴ سیاست اجرایی و ۲۳۶ طرح است و همچنین ۵۶ شاخص عملیاتی برای کنترل و تبدیل راهبردها به عبارت عملیاتی و ۲۸۳ شاخص کمی جهت کنترل خروجی طرح‌ها را شامل می‌شود.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=14151

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.