تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1
در دیدار استاندار هرمزگان با مشاور وزیر و نماینده وزارت نفت در طرح‌های گازرسانی مطرح شد؛

پیگیری تداوم گازرسانی به شهرها و روستاهای استان هرمزگان/به متقاضیان تحت پوشش نهادهای حمایتی برای دریافت اشتراک گاز تسهیلات بدون بهره پرداخت شود

  • کد خبر : 23000
  • 04 آذر 1399 - 11:30
پیگیری تداوم گازرسانی به شهرها و روستاهای استان هرمزگان/به متقاضیان تحت پوشش نهادهای حمایتی برای دریافت اشتراک گاز تسهیلات بدون بهره پرداخت شود
استاندار هرمزگان در دیدار با مشاور وزیر و نماینده وزارت نفت در طرح‌های گازرسانی، تداوم گازرسانی به شهرها و روستاهای استان هرمزگان و حمایت از مردم برای دریافت اشتراک گاز را مورد پیگیری قرار داد.

به گزارش هرمزگان امروز، دکتر فریدون همتی در این دیدار، بر پیگیری تداوم گازرسانی به شهرها و روستاهای استان هرمزگان تاکید کرد و بیان داشت: در هرمزگان به عنوان قطب تولید انرژی در کشور، مردم این استان حق دارند که از نعمت دسترسی به گاز طبیعی برخوردار باشند.

وی ادامه داد: در مناطقی از هرمزگان که گازرسانی صورت گرفته، ظرفیت خالی جهت اشتراک پذیری وجود دارد و با وجود استقبال مردم برای دریافت اشتراک گاز، اما به دلیل هزینه‌های بالا این روند با کندی مواجه است.

استاندار هرمزگان افزود: باید با همکاری نهادهای حمایتی و همچنین پیگیری از طریق مسئولان ارشد، وام های بدون بهره، جهت دریافت اشتراک گاز به متقاضیان پرداخت شود.

همتی تصریح کرد: با توسعه اشتراک گاز خانگی در استان، مردم از مزیت گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند و دیگر نیازی به سیلندرهای گاز مایع نخواهند داشت و از مردم نیز می‌خواهیم در این راستا مشارکت کنند.

در این نشست، اولویت بندی شهرها و روستاهای باقی مانده برای گازرسانی در هرمزگان تعیین و با بررسی راهکارها و پیشنهاداتی در خصوص افزایش ارائه اشتراک گاز به مردم، مقرر شد در مناطقی که امکان دریافت اشتراک گاز وجود دارد، حمایت لازم جهت اشتراک پذیری انجام شود.

در حال حاضر در برخی از محلات شهر بندرعباس، گازرسانی انجام شده و تا یک سال آینده گازرسانی به این شهر تکمیل می‌شود و همچنین گازرسانی به شهرهای تخت و قلعه قاضی در این شهرستان در حال اجراست.

در شهر رودان گازرسانی به صورت کامل انجام شده و در شهر بیکاه نیز در حال انجام است.

گازرسانی به ۳۰ درصد شهر قشم صورت گرفته و در شهر درگهان و روستاهای هلر و کووه ای نیز به صورت کامل انجام شده است.

شهر دشتی شهرستان پارسیان نیز گازرسانی شده و این طرح در ۱۵ روستای این شهرستان در حال اجراست.

گازرسانی به شهر بستک و ۹ روستای این شهرستان نیز در حال انجام است.

گازرسانی به شهر بندرخمیر و روستای لشتغان هم در حال اجراست.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=23000

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.