تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
4

ملت ایران با اقتدار در برابر دشمنان ایستاده و به سوی پیشرفت گام بر می دارد

  • کد خبر : 14574
  • 17 بهمن 1398 - 10:40
ملت ایران با اقتدار در برابر دشمنان ایستاده و به سوی پیشرفت گام بر می دارد

استاندار هرمزگان گفت: پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، حاصل مجاهدت های فراوان مردم به رهبری امام راحل و تقدیم خون شهدای بزرگوار بود.

به گزارش هرمزگان امروز: دکتر فریدون همتی در آیین تجلیل و قدردانی از دست‌اندرکاران برگزاری کنگره ملی بزرگداشت ۱۵۰۰ شهید استان هرمزگان، ایام خجسته و گوهربار دهه مبارک فجر را تبریک گفت و بیان داشت: پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، حاصل مجاهدت های فراوان مردم به رهبری امام راحل و تقدیم خون شهدای بزرگوار بود که منجر به برپایی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شد.

وی در ادامه با بیان اینکه با برگزاری کنگره ملی شهدای استان هرمزگان فضای معنوی بسیار خوبی در این استان شکل گرفت، افزود: این کنگره عظیم با تلاش تمامی دست اندرکاران آن به شکل مناسب در سطح ملی برگزار شد و رضایت خانواده‌های معظم شهدای این استان را در پی داشت.

استاندار هرمزگان ادامه داد: از تمامی تلاشگران در عرصه برگزاری کنگره ملی ۱۵۰۰ شهید استان هرمزگان تشکر و قدردانی می نمایم و امیدوارم بتوانیم باز هم در راه پاسداری از ارزش های شهدای بزرگوار و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گام‌های بزرگی برداریم.

همتی در بخش دیگری از سخنان خود به مقاومت و ایستادگی ملت ایران اسلامی در برابر دشمنان اشاره کرد و اظهار داشت: این مقاومت و ایستادگی و حرکت رو به جلو و پیشرفت ایران اسلامی، نتیجه ایمان به خداوند متعال، همدلی و حضور گسترده مردم در عرصه‌های مختلف، پیروی و تبعیت از مقام معظم رهبری و تلاش به سوی رسیدن به یک هدف واحد است.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: کشور ما در حوزه های مختلف با اقتدار به سوی پیشرفت و توسعه گام بر می‌دارد و تمامی توطئه های دشمنان بر علیه ایران اسلامی از جمله تحریم های ظالمانه، ناکام بوده اند.

همتی در ادامه به یوم الله ۲۲ بهمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: ملت ما با حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن، بار دیگر حماسه ای بزرگ در راستای پاسداری از راه شهدا و دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی خلق خواهند کرد.

وی تصریح کرد: پس از آن نیز باید در راستای مشارکت گسترده در انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند ماه، حضوری باشکوه در پای صندوق های رای داشته باشیم.

استاندار هرمزگان عنوان کرد: در استان هرمزگان نیز همه دستگاه های مسئول در قالب ستاد انتخابات استان در راستای برگزاری انتخاباتی باشکوه و با مشارکت حداکثری مردم و در چارچوب قانون در تلاش هستند تا حماسه بزرگی در این عرصه یک بار دیگر خلق شود.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=14574

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.